دانلود و خرید کتاب پرسش‌ها و پاسخ‌ها فرهاد درویشی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پرسش‌ها و پاسخ‌ها اثر فرهاد درویشی

کتاب پرسش‌ها و پاسخ‌ها

معرفی کتاب پرسش‌ها و پاسخ‌ها

پرسش‌ها و پاسخ‌ها نوشته فرهاد درویشی سه‌تلانی استادیار دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) است.

جنگ ایران و عراق از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین رخدادهای قرن بیستم به شمار می‌رود. این جنگ در بحرانی‌ترین کانون جهان یعنی خاورمیانه به وقوع پیوست و به مدت هشت سال طول کشید. نبردهای سخت و دشوار نیروهای ایرانی با قوای متجاوز بعثی که عمدتا با پیروزی ایران همراه بود، به تقویت حضور نظامی ابرقدرت‌ها به ویژه آمریکا در خلیج فارس منجر شد. حضور این نیروها در خلیج فارس و حمایت و پشتیبانی آنان و اکثر کشورهای عربی خاورمیانه از عراق و همچنین نقش خبری- تبلیغی رسانه‌های غربی در همراهی با عراق، این جنگ را به مهم‌ترین رخداد یکصد سال اخیر در جهان تبدیل کرد.

 درباره کتاب پرسش ها و پاسخ‌ها

کتاب پرسش‌ها و پاسخ‌ها هفتادوپنجمین اثر منتشر شده مرکز مطالعات و تحقیقات جنگ است. این کتاب پس از انتشار با اقبال محققان و علاقه‌مندان به مباحث جنگ ایران و عراق مواجه شد و نسخه‌های چاپ اول آن در سه ماه به اتمام رسید. 

این کتاب به پرسش‌های نسل جوان کشور درباره جنگ و دفاع مقدس پاسخ می‌دهد. بدون تردید نسل جوان این مرز و بوم نیازمند آن است که در ابعاد گوناگون جنگ هشت ساله شناختی وسیع‌تر و عمیق‌تر بیابد و پرسش درباره جنگ، حق طبیعی همه کسانی است که دل در گرو این آب و خاک دارند.

 خواندن کتاب پرسش‌ها و پاسخ‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه علاقه‌مندان به تاریخ جنگ و دفاع مقدس به ویژه جوانان پرسش‌گر امروزی.



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه