دانلود و خرید کتاب ذهن آبی در جستجوی هدف فرزاد میراحمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ذهن آبی در جستجوی هدف اثر فرزاد میراحمدی

کتاب ذهن آبی در جستجوی هدف

معرفی کتاب ذهن آبی در جستجوی هدف

کتاب ذهن آبی در جستجوی هدف نوشته فرزاد میراحمدی، راهنمای جامع رهایی از قفل‌های زندگی و کشف هدف اصلی است. این کتاب به این پرسش، پاسخ می‌دهد: چگونه با گذر از دوازده منزل، رسالت زندگی را پیدا کنیم؟

درباره‌ی کتاب ذهن آبی در جستجوی هدف

همه‌ی ما در زندگی رویاهایی داشتیم. از زمانی که کوچک بودیم رویا پردازی می‌کردیم تا حالا که بزرگ شده‌ایم و ممکن است آن‌ها را به فراموشی سپرده باشیم. اما زندگی اینطور نیست. باید برای زیستنمان هدفی پیدا کنیم و در راستای آن گام برداریم. هدفی که به پیشرفت زندگی ما و دیگران منجر شود. هدفی که کمکمان کند تا بتوانیم رسالت خاص زندگی خودمان را بیابیم. اما برای پیدا کردن هدف و گام برداشتن به سمت آن، نمی‌توانیم به سادگی تصمیم بگیریم. یا ممکن است در این مسیر به مشکلاتی عجیب و غیر قابل باور برخورد کنیم که ما را از هدفمان درو سازد. فرزاد میراحمدی در کتاب ذهن آبی در جستجوی هدف، به ما می‌آموزد که چگونه با گذر از دوازده منزل، رسالت زندگی را پیدا کنیم؟ کتاب ذهن آبی در جستجوی هدف، راهنمای جامع رهایی از قفل‌های زندگی و کشف هدف اصلی است. 

کتاب ذهن آبی در جستجوی هدف را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب ذهن آبی در جستجوی هدف برای تمام افرادی که به دنبال هدفی والا در زندگی خودشان می‌گردند، یک گزینه‌ی عالی و مناسب است.

بخشی از کتاب ذهن آبی در جستجوی هدف

تو هر گونه که فکر کنی در اعماق وجودت این را می‌دانی که یک کشش به سوی بالارفتن و پیشرفت وجود دارد. اگر به دنبال این کشش نباشی زندگی‌ات سرد و بی‌روح می‌گردد و هر روز ناخوشایندی‌ات بیشتر می‌شود. بگذار بیشتر توضیح دهم. اصلا نمی‌خواهم مباحث فلسفی و علمی را در پیش بگیرم. لطفا کمی حوصله به خرج بده و با دقت این مطالب را دنبال کن، تا کم‌کم بقیه‌ی مطالب آسان شوند. ولی باید این مطالب را خوب بپذیری تا بقیه‌ی موارد را به کار بگیری و شوق ادامه‌ی مباحث زیادتر شود. اما مطلب چیست؟

دکتر وین دایر به عنوان یک نویسنده‌ی بزرگ که کتاب‌هایش الهام‌بخش میلیون‌ها انسان در سراسر جهان است در کتاب " باور کنید تا ببینید" می‌گوید ما یک جسم که دارای روح است نیستم، بلکه بر عکس، ما یک روح هستیم که دارای جسم است. این نکتی بسیار مهمی است. زمانی که خداوند انسان را آفرید، فرمود: «فتبارک الله احسن الخالقین». واقعا بسیار زیبا و با شکوه انسان را به تفکر وامی‌دارد. حافظ می‌فرماید:

مرغ باغ ملکوتم نیم از عالم خاک

 چند روزی قفسی ساخته اند از بدنم

پروردگار عالم موجود با عظمتی خلق کرده است که اینگونه به خودش تبریک گفته است و از روح خودش نیز در وجود او دمیده است تا او بتواند رسالت خود را در زمین به انجام برساند و با توانایی‌هایش شگفتی‌ها را رقم بزند. این نکته بسیار پر رمز و راز است و اگر با گوش و جان توجه کنیم ناخودآگاه می‌گوییم: «آفرین بر ما! که این گونه با عظمت خلق شده‌ایم و اینگونه عزیز داشته شده‌ایم و خداوند خواسته است که فرمانروایی آسمان و زمین را در وجود ما قرار دهد.» اکنون می‌دانیم که هر کدام از ما یک روح بزرگ هستیم مملو از خصوصیات الهی؛ با قدرت، عظمت، عشق و زیبایی.

فهرست 

  • گنج پنهان درون
  • یک راز؛ یک قانون شگفت
  • لحظه‌های سرنوشت‌ساز
  • خودت را دوست بدار
  • قدرت باورهای تو
  • قدرت کلام 
  • قدرت شگرف افکار 
  • قدرت بی‌کران احساسات
  • مقصد کجاست؟ هدف
  • ارتباط بیشتر با ذهن ناخودآگاه: تجسم خلاق
  • کلان تصویر: روش عقاب
  • و خدایی که در این نزدیکی‌هاست


نظرات کاربران

کاربر ۱۱۸۰۹۷۰
۱۳۹۹/۰۵/۱۰

چرا پی دی اف با این قیمت؟ واقعا خواندنش مشکله

فائزه
۱۳۹۹/۱۰/۱۵

قیمت هاتون برا پی دی اف واقعا بالاهست

الهام
۱۳۹۹/۰۷/۱۱

لطفا تخفیف بذارید یا بی نهایتش فرمایید

hedytedy
۱۴۰۱/۰۳/۲۸

اصلا چرا کتابی رو با فرمت پی دی اف میذارید!؟ واقعا خوندنش سخته. ما از اپلیکیشن های کتاب خوان استفاده میکنیم برای تجربه راحتتر خوندن روی ابزار الکترونیک وگرنه با یه سرچ ساده پی دی اف غیرقانونی و قانوی خیلی

- بیشتر
نسترن
۱۳۹۹/۱۲/۱۳

طاقچه فوق العاده ای ،کلی دنبال این کتاب گشتم تو طاقچه بی نهایت هست کتابه ممنونم از طاقچه هنوز نخوندمش ولی ممنونم

hassan
۱۴۰۱/۰۷/۰۱

قیمته پیدی اف ۱۰ هزار تومن کلا با کتاب اصلی فرق داره

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۱ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۱ صفحه

قیمت:
۳۴,۹۹۹
تومان