دانلود و خرید کتاب برنده‌ی این بازی باش (خلاصه کتاب) ای. جی. لَفلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برنده‌ی این بازی باش (خلاصه کتاب) اثر ای. جی. لَفلی

کتاب برنده‌ی این بازی باش (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب برنده‌ی این بازی باش (خلاصه کتاب)

کتاب برنده‌ی این بازی باش نوشته ای جف لفلی و راجر ال مارتین است. این کتاب خلاصه‌ی کتاب مشهور برنده‌ی این بازی باش است و قصد دارد به خواننده یاد دهد استراتژی واقعاً چگونه کار می‌کند.

درباره کتاب برنده‌ی این بازی باش

در دنیای امروز اگر صاحب کسب‌وکار خودتان هستید یا در فکر ایجاد آن هستید، باید بدانید که رقابت در دنیای امروز با کسی شوخی ندارد. شما به راحتی می‌توانید توسط رقبایی که حتی بعد از شما به وجود می‌آیند، از بین بروید. بله! می‌تواند همین قدر بی‌رحمانه باشد. اما راه‌حلی هم برای برنده شدن وجود دارد. در این میکروکتاب می‌خوانید که چطور می‌توانید با تعریف درست استراتژی و ایجاد آن، صاحب یک کسب‌وکار برنده در بازار باشید. راهکارهای ساده و نتیجه‌بخش این میکروکتاب می‌تواند برای همه افراد آموزنده و جالب باشد.

ای.جی لِفلی (A.G. LAFLEY) عضو سابق هیئت‌مدیره، رئیس و مدیرعامل سابق شرکت پروکتر و گمبل (Procter & Gamble) است که ما این شرکت را با برندهایی مثل اورال-بی، کرست، هوگو باس و... می‌شناسیم. او در طول مسئولیت خود به‌ عنوان مدیرعامل، فروش شرکت P&G دو برابر شد، سود آن به چهار برابر رسید و ارزش شرکت تا حدود ۱۰۰ میلیارد دلار افزایش یافت. او همچنین موفق شد ارزش سرمایه‌گذاری‌های شرکت را از ۱۰ به ۲۴ میلیارد دلار افزایش دهد. امروز، او در خصوص کسب‌وکار و استراتژی به مدیران عامل مشاوره می‌دهد.

راجر اِل. مارتین (ROGER L. MARTIN) نیز رئیس بخش مدیریت در دانشگاه تورنتو و همچنین مشاور استراتژی، طرح‌ریزی، خلاقیت و تفکر جامع است. او همچنین نویسنده هفت کتاب از جمله «آینده MBA» و «اصلاح بازی» است. او فارغ‌التحصیل کالج هاروارد و دانشکده کسب‌وکار هاروارد است.

خواندن کتاب برنده‌ی این بازی باش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند کسب و کار خودشان را راه بیندازند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب برنده‌ی این بازی باش

برای توسعه یک استراتژی عالی، ابتدا باید مشخص کنید که هدف مجموعه شما، ماموریت شما یا آرزوی پیروزی شما چیست. کلمه «پیروزی» برای افراد معانی مختلفی دارد، بنابراین اولین قدم در برنامه‌ریزی برای استراتژی‌های عالی، این است که مشخص کنید پیروزی دقیقا برای شما چه معنایی دارد؟

اکثر گزارش‌های سالانه حاوی مطالبی در مورد دیدگاه‌های بلندمدت برای رسیدن به اهداف بزرگ است. برای مثال، استارباکس ماموریت خود را چنین بیان می‌کند: «برای الهام بخشیدن و پرورش روح انسان، یک فرد، یک فنجان و یک محله در یک زمان.» این عالی است ولی برای ایجاد و توسعه استراتژی برنده، باید دقیق‌تر از این بیان کنید. برای ایجاد استراتژی عالی، ابتدا با شفافیت در مورد اینکه پیروزی چگونه است و چه احساسی برای شما دارد، شروع کنید. تا زمانی که آن را با جزئیات کافی تعریف نکنید، نمی‌توانید استراتژی را بنیان‌گذاری کنید. قبل از اینکه استراتژی شما بتواند پا بگیرد، باید تابلویی از کلماتی ایجاد کنید که تصویری از آینده درخشان شرکت شما را نشان دهند.

بهتر است که از مصرف‌کنندگان شروع کنید و از نقطه نظرات آن‌ها به عقب نگاه کنید، به جای اینکه خودتان درباره محصولاتتان صحبت کنید. با بیانی جذاب، مشخص کنید چه مشکلانی را می‌خواهید برای مشتریانتان حل کنید. هدف نهایی سازمان شما همیشه باید ایجاد رضایتمندی در مشتری باشد، پس ببینید که این هدف چگونه امکان‌پذیر است. اینجا جایی است که شما می‌توانید و باید آرزوهای بلندپروازانه و عالی داشته باشید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۰۲ صفحه

حجم

۲۴٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۰۲ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
۲,۸۸۰
۴۰%
تومان