دانلود و خرید کتاب دفترچه‌ی راهنمای شهر هوشمند‌‫ شورای شهرهای هوشمند استرالیا-نیوزیلند . ترجمه بهناز جوینی پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب دفترچه‌ی راهنمای شهر هوشمند‌‫

کتاب دفترچه‌ی راهنمای شهر هوشمند‌‫ با ترجمه بهناز جوینی‌پور و مرتضی چشمه‌نور منتشر شده است. بیش از یک دهه، روند توسعه شهری در استرالیا، نیوزلند و سایر مناطق جهان از یک دستورالعمل پایدار تبعیت کرده است. هدف اصلی این برنامه، ارائه شیوه‌های توسعه شهری به‌طوری‌که برای مردم، محیط‌زیست و اقتصاد مفید واقع شود، بوده است.

درباره کتاب دفترچه‌ی راهنمای شهر هوشمند‌‫

در سال ۲۰۱۰، شورای ساختمان سبز استرالیا با انتشار چارچوب جوامع ملی ستاره سبز، اصولی را برای اجرای یکی از تأثیرگذارترین اقدامات کاری در زمینه توسعه پایدار شهری در استرالیا پایه‌گذاری کرد.

در این سند، دامنه جوامع پایدار بر اساس یک فرآیند تعامل مشارکتی با دولت، صنعت و دانشگاه تعیین شده است. موارد زیر در آن سند ذکر شده است:

یک جامعه پایدار، متضمن اصول توسعه پایدار، احترام به محیط زندگی و محدودیت‌های منابع طبیعی، تشویق کامیابی و بهزیستی و درعین‌حال بهینه‌سازی شرایط پیشرفت بشر است.

هدف از ارائه این دفترچه راهنمای توسعه شهری هوشمند، بیان راهنمایی‌های بیشتر در جهت توسعه صنعت است و اینکه فن‌آوری‌های هوشمند و راه‌حل‌های ارائه شده چگونه می‌توانند از توسعه پایدار شهری پشتیبانی کرده و همچنین نتایج بیان شده را تقویت و تسریع کنند.

این دفترچه راهنما برای ارائه تعریف روشنی از توسعه شهری هوشمند ایجاد شده و زمینه‌ای را برای سیاست‌گذاران، دست‌اندرکاران و توسعه‌دهندگان جهت مدیریت امور فراهم می‌کند.

اطلاعات موجود در این راهنما، در طی ۱۲ ماه مشاوره و تحقیق توسط شورای شهرهای هوشمند استرالیا - نیوزیلند و شرکای آن و با هدف توسعه و ترویج بخشی از دستورالعمل‌ها در جوامع هوشمند جمع‌آوری شده است.

خواندن کتاب دفترچه‌ی راهنمای شهر هوشمند‌‫ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به حوزه شهرسازی پیشنهاد می‌کنیم

نظرات کاربران

کاربر 3705971
۱۴۰۰/۰۸/۱۸

اه!!!!■◇♧♤■》¤●●●●●●●

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۰۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

حجم

۶۰۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان