دانلود و خرید کتاب سیاهکل دیار پایدار افشین پرتو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سیاهکل دیار پایدار اثر افشین پرتو

کتاب سیاهکل دیار پایدار

معرفی کتاب سیاهکل دیار پایدار

سیاهکل دیار پایدار نوشته افشین پرتو به سفارش حوزه هنری گیلان در نشر فرهنگ ایلیا منتشر شده است. این کتاب یکی از آثار مجموعه گیلان‌شناسی فرهنگ ایلیا که با عکس‌هایی از مجموعۀ ایمان درویش روحانی همراه شده است.

موقعیت ویژه منطقه دیلمان آن را به جغرافیایی بکر بدل کرده است چه از نظر طبیعی که شکوه و عظمت آن بیرون از حد توصیف شده است و چه از نظر تاریخی- سیاسی که بسیاری از حکام تاریخ را که سودای دست یازیدن به آن را در سر پرورانده‌اند، ناکام گذاشته است. در این میان سیاهکل به عنوان پایگاهی در پای این پدیده تاریخی، عظمت آن طبیعت ییلاقی را به جلگه گیلان پیوند زده است.

سیاهکل شهر رخدادهای تاریخی است که حافظه مردم گیلان هیچ‌گاه آن را از یاد نخواهد برد. یاد مردان و زنان سلحشور این رخدادها همچون اسطوره‌هایی که با سرنوشت تاریخی مردم این سامان گره خورده باشد، در روایات، ترانه‌ها و موسیقی‌ فولکلورشان جاری است و نسل‌های تازه از راه رسیده، خاطرات و حوادث از سرگذشته این شهر را از این طریق مرور می‌کنند.

 در کتاب حاضر گوشته‌ای از سرگذشت تاریخی، جغرافیایی و فرهنگی منطقه سیاهکل را می‌خوانید و با عظمت، شکوه و زیبایی این منطقه بیشتر آشنا می‌شوید.

 خواندن کتاب سیاهکل دیار پایدار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 دوست‌داران کتاب‌های ایران‌شناسی و گیلان‌شناسی مخاطبان اصلی این کتاب‌اند.



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

حجم

۱۰٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

قیمت:
۱۱,۲۵۰
تومان