دانلود و خرید کتاب زبان گیلکی وی. اِس. راستار گوییوا ترجمه رونالد اِم. لاکوود
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب زبان گیلکی

کتاب زبان گیلکی نوشته وی. اِس. راستار گوییوا و دیگران به سفارش حوزه هنری گیلان در نشر فرهنگ ایلیا منتشر شده است. این کتاب یکی از آثار مجموعه گیلان‌شناسی نشر فرهنگ ایلیا است.

درباره زبان گیلکی تاکنون پژوهش‌های اندکی انجام شده است و اگر تحقیقات و نوشته‌های پژوهشگران خارجی همچون کریستین سن، اس. جی گلمن و خودزکو نبود، آثار درباره زبان گیلکی اکنون در حد صفر بود.

كتاب زبان گیلکی، حاصل زحمات چند تن از پژوهشگران غيرايرانی است كـه ابتـدا بـه زبـان روسـی نگاشته و سپس به زبان انگليسی ترجمه شده است. 

این کتاب، زبـان گيلكـی را از نظـر دستوری مورد بررسی قرار داده است. اهميت اين اثر، در اين است كه مولفه‌هـای دسـتوری زبـان گيلكی مثل نظام آوايی، واكه‌ها، همخوان‌ها، ضماير، فعـلهـا، اعـداد و حتـی خاسـتگاه برخـی از واژه‌ها را به شكل جزءنگرانه مورد بررسی قرار داده است؛ و ايـن خـود مـی‌توانـد منبعـی بـرای پژوهشگران بعدی باشد. 

 خواندن کتاب زبان گیلکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 پژوهشگران زبان‌شناسی و علاقه‌مندان به کتاب‌های ایران‌شناسی مخاطبان این کتاب‌اند.

نظرات کاربران

ben Robinson
۱۴۰۱/۰۹/۲۴

متاسفانه کسی که این کتاب رو نوشته به گیلکی آشنایی دقیقی نداشته.وگرنه خیلی از کلماتی که داخل کتاب اومدن معادل دارن برای مثال دختر(کور،لاکو) پسر(ریکه،رئک) مرد و زن(مردأی،زنإی) یا حرف(گب) تازه اینا کلمات مصطلح و ابتدایی هستن چ برسه کلمات

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۸,۱۰۰
تومان