دانلود کتاب صوتی عشق پایدار با صدای آرش نصیرپور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عشق پایدار اثر جان گری

دانلود و خرید کتاب صوتی عشق پایدار

معرفی کتاب صوتی عشق پایدار

کتاب صوتی عشق پایدار، اثر دکتر جان گری، راهنمای غنا بخشیدن به روابط است. دکتر جان گری در کتاب عشق پایدار به این موضوع می‌پردازد که چگونه دست از سرزنش کردن خودمان برداریم و به وجودمان عشق بورزیم.

این اثر را با ترجمه مهدی قراچه‌داغی و صدای آرش نصیرپور در اختیار دارید. 

درباره‌ی کتاب صوتی عشق پایدار

دکتر جان گری در کتاب صوتی عشق پایدار به این موضوع می‌پردازد که چگونه می‌توانیم احساسات منفی بجا مانده از گذشته‌ها و سرزنش‌گری‌های فردی را کنار بگذاریم و شروع به دوست داشتن خودمان کنیم. عشق پایدار در حیققت راهنمای غنا بخشیدن به روابط است. چراکه هر زمان زمانی‌که افراد حس پذیرفته شدن و دوست داشته شدن را از طرف خود دریافت کنند و به خود عشق ببخشند، می‌توانند این عشق ر ابا دیگران نیز تقسیم کنند و هرکسی را دوست بدارند. آن موقع است که توانایی ما در داد و ستد مهرورزی رشد می‌کند و به روشنی تاثیر آن را در اطراف و روابط خود نیز احساس می‌کنیم.

کتاب صوتی عشق پایدار با ارائه‌ی روش‌هایی عملی برای دست‌یابی به این مهم، به بهبود روابط زناشویی در جهت بیشتر دوست داشتن و همکاری و همدلی با شریک عاطفی کمک می‌کند.

کتاب صوتی عشق پایدار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی عشق پایدار یک اثر مفید و شنیدنی برای تمام زوج‌هایی است که به بهبود روابط عاطفی و زناشویی‌شان فکر می‌کنند. 

درباره‌ی جان گری

دکتر جان گری، ۲۸ دسامبر ۱۹۵۱ در تگزاس آمریکا به دنیا آمد. او سال‌هاست در زمینه‌ی روابط به زنان و مردان مشاوره می‌دهد. معروف‌ترین کتاب دکتر جان گری، مردان مریخی، زنان ونوسی است که در زمینه درک تفاوت‌های بین زنان و مردان است که به زبان‌های مختلفی در دنیا ترجمه شده است. 

مهدی قراچه‌داغی

مهدی قراچه‌داغی، متولد سال ۱۳۲۶ در کاشان است. قراچه‌داغی مترجم کتاب‌های روان‌شناسی، تربیت کودک و نوجوان، کسب‌وکار، اقتصاد و رمان است. وی از سال ۱۳۵۱ ترجمه کتاب را آغاز کرده‌است و تا زمان نگارش این مقاله، ۵۱۰ عنوان کتاب را ترجمه کرده‌است، که از میان آن‌ها بیش از ۳۵۰ عنوان در حوزه روان‌شناسی بوده‌است.

بخشی از کتاب عشق پایدار

مهم است که احساساتمان را به گونه‌ای با همسرمان در میان بگذاریم که رنجشی تولید نکند و توهینی احساس نشود. به این دلیل گاه مفید است که احساسات خود را بنویسید و بعد نوشته را دور بیندازید. می‌توانید در صورت تمایل نامه را با همسرتان درمیان بگذارید. اگر احساس می‌کنید، همسرتان احساس سرزنش می‌کند، احتمالا بهتر است نامه را پیش خود نگه دارید. با خواندن این کتاب می‌توانید بر احساسات خود مسلط شوید. 

نظرات کاربران

miss nemati
۱۳۹۹/۰۴/۱۰

خوب

زمان

۴ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۵۵۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۵۵۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان