دانلود و خرید کتاب کلیات علوم اسلامی جلد اول(منطق، فلسفه) مرتضی مطهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کلیات علوم اسلامی جلد اول(منطق، فلسفه) اثر مرتضی مطهری

کتاب کلیات علوم اسلامی جلد اول(منطق، فلسفه)

نویسنده:مرتضی مطهری
انتشارات:انتشارات صدرا
امتیاز:
۴.۳از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کلیات علوم اسلامی جلد اول(منطق، فلسفه)

مجموعه کلیات علوم اسلامی را استاد برای جوانانی نوشت که نخستین قدم را در راه آشنایی با معارف اسلامی برداشته‌اند و سعی او همه این بود که در این سلسله، سادگی و اختصار را در عین صحت، اساس قرار دهد و راه را برای ورود آنان به فضای روحپرور فرهنگ اسلامی باز کند. این سلسله دروس در اصل تقریرات درس‌های آن استاد شهید برای دانشجویان سال‌های اول و دوم دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران بودهاست و بعضی از بخش‌های آن مانند کلیات فلسفه اسلامی در زمان حیات و با اجازه ایشان به دفعات متعدد در دانشگاه صنعتی شریف تدریس می‌شده است. این نخستین دفتر این مجموعه که کلیات منطق و فلسفه است.
معرفی نویسنده
عکس مرتضی مطهری
مرتضی مطهری

مرتضی مطهری روحانی شیعه ایرانی، استاد فلسفه و کلام اسلامی و مفسر قرآن است. او تالیفاتی پرشمار در علوم مختلف اسلامی داشته و نظرات و آثارش از لحاظ محتوا و شکل ارائه، جنبه‌های نوتری نسبت به دیدگاه‌ها و روش‌های سنتی حوزوی دارد؛ می‌توان از او به عنوان یکی از تاثیرگذارترین روحانیان معاصر در اندیشه و اثر نام برد. مطهری از مبارزین ضد حکومت پهلوی بود و پس از انقلاب اسلامی به عضویت شورای انقلاب درآمد.

نظرات کاربران

سیدحسام الدین
۱۳۹۵/۰۷/۲۹

فلسفه شهید مطهری عالیه

کاف دال
۱۳۹۴/۱۲/۱۴

عالی بود❤

Reza Shirazi
۱۳۹۵/۰۸/۱۶

ساده و روان و قابل فهم .الان تو مایه های شهید مطهری من استاد رائفی پور رو قبول دارم.اولا ساده و قابل فهم حرف میزنند و دوما که به زبان جوان امروز و از همه مهمتر با اطلاعات بالا و

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۲۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۳ صفحه

حجم

۱۰۲۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۳ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان