دانلود و خرید کتاب تحولی نوین در عصر یوژنیک مرضیه آقاسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تحولی نوین در عصر یوژنیک اثر مرضیه آقاسی

کتاب تحولی نوین در عصر یوژنیک

نویسنده:مرضیه آقاسی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تحولی نوین در عصر یوژنیک

کتاب تحولی نوین در عصر یوژنیک نوشته‌ی مرضیه آقاسی، فرآیندی موسع در پیشگیری از جرم، در خصوص راه‌های پیشگیری از جرم توسط علم ژنتیک و فناوری‌های علم یوژنیک است. 

درباره‌ی کتاب تحولی نوین در عصر یوژنیک

جرم معضلی بزرگ و پیچیده برای زندگی بشری امروز است. علاوه بر احساس ناامنی که ارتکاب جرم در یک جامعه ایجاد می‌کند، اثرات دیگری نیز دارد. سال‌هاست که روان‌شناسان می‌کوشند دلایل ارتکاب جرم توسط یک فرد را پیدا کنند. این دلایل می‌توانند درونی یا بیرونی باشند. این موضوع آنقدر اهمیت دارد که برای تحصیل بیشتر در آن و کسب اطلاعات و بررسی دقیق‌تر، رشته درسی و کاری دیگری به نام جرم‌شناسی پدید آمده است. کتاب تحولی نوین در عصر یوژنیک موضوعی میان رشته‌ای (جرم شناسی - پزشکی) دارد و در آن مطالبی در خصوص راه‌های پیشگیری از جرم توسط علم ژنتیک و فناوری های نوین علم یوژنیک، مطرح شده است. 

کتاب تحولی نوین در عصر یوژنیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب تحولی نوین در عصر یوژنیک برای مددکاران اجتماعی، دانش‌جویان و دانش‌آموختگان رشته‌های جرم شناسی، پزشکی، روان‌شناسی و ... کتابی خواندنی و مفید است. 

بخشی از کتاب تحولی نوین در عصر یوژنیک

پیشگیری از وقوع جرم مؤثرترین و بهترین راه مقابله با رفتار کجروانه و ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است و عقل حکم می‌کند که پیشگیری بهتر از درمان است. به علاوه اینکه وقوع جرم باعث ناامنی و اشـاعه احسـاس آن می‌شود که این احساس در همه‌ی امور اقتصادی، اجتماعی و دیگر مسایل کشور تأثیر بسزایی دارد. باید توجه کرد که ممکن اسـت جرم علیه اشـخاص، اموال، امنیت و آسـایش عمومی و سایر زمینه‌ها باشـد. پیشـگیری شـامل کم کردن هزینه‌هایی برای فراهم شـدن این جرایم است که البته بستگی به نوع جرم، سیاست پیشگیرانه ی خاصی را نیز می‌طلبد.

خلاصـه این که درمان با قلمرو وسـیع خود امکان بازگشـت بزهکاران را به جامعه فراهم می‌کند مشـروط بر ا ین که درمان کنندگان، آگاه و ابزار درمانی کافی بخصوص در مجازات ســالب آزادی منطبق با معیارهای صــحیح و دقیق باشــد، اما در هرحال اسـتعداد و آمادگی مجرمین برای پذیرش درمان از شـرایط اسـاسی معالجه بزهکاران اســـت. در عین حـال نبـا ید مفهوم موســـع درمان را با توجه به کلیه ســـاختارها و سـازمان‌های اجتماعی فراموش کرد. درمان صحیح می‌تواند به پیشگیری از وقوع جرم بی‌انجامد و بزهکاری را در حد قابل توجهی مهار کند.

فهرست

  • پیشگفتار
  •  مقدمه 
  • جرم: مبانی و مفاهیم 
  • یوژنیک و سیر تحول آن در جرمشناسی
  • نتیجه‌گیری


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۲ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۲ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان