دانلود و خرید کتاب سنجش فعالیت بدنی سازگارانه در دوران رشد مایکل هاروات ترجمه علی شمسی‌ماجلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سنجش فعالیت بدنی سازگارانه در دوران رشد اثر مایکل هاروات

کتاب سنجش فعالیت بدنی سازگارانه در دوران رشد

معرفی کتاب سنجش فعالیت بدنی سازگارانه در دوران رشد

کتاب سنجش فعالیت بدنی سازگارانه در دوران رشد نوشته مایکل هاروات و لوک‌ای کلی و مارتین ای بلاک و ران کروک با ترجمه علی شمسی‌ماجلان و مرتضی تفاح و صفورا حشمتی منتشر شده است. این کتاب از مجموعه کتاب‌های نشر مبانی است که با هدف آموزش مفاهیم صحیح ورزش و سلامت و تندرستی برای افراد دارای معلولیت تألیف شده است. این کتاب با نگاهی دقیق و صحیح سلامت نوجوانان دارای معلولیت را بررسی می‌کند.

درباره کتاب سنجش فعالیت بدنی سازگارانه در دوران رشد

اهمیت سنجش و ارزیابی در تربیت بدنی بر کسی پوشیده نیست. سنجش و ارزیابی در کودکان، به‌ویژه کودکان با معلولیت، از اهمیت دوچندانی برخوردار است، زیرا با رویکردی پیشگیرانه می­‌تواند مبنای تصمیم‌گیری در مورد شرایط کلی زندگی فرد باشد. کتاب سنجش فعالیت بدنی سازگارانه در دوران رشد، که توسط چند تن از بهترین صاحب نظران و متخصصان رشته تربیت بدنی سازگارانه (Adapted physical education) به رشته تحریر در آمده است، تنها کتاب موجود در زمینه سنجش و ارزیابی در تربیت بدنی سازگارانه است که در آن مجموعه آزمون‌های مورد نیاز برای سنجش و ارزیابی شاخص‌های مختلف بدنی، ذهنی و روانی دانش‌آموزان و افراد با معلولیت در طی دوران رشد و تکامل جمع‌آوری، بررسی و تفسیر شده است و با آوردن مثال‌های عینی سعی شده است تا خواننده را هر چه بیشتر با شرایط واقعی موجود در کلاس‌های تربیت بدنی یا سایر محیط‌هایی که کودکان و افراد با معلولیت در آن‌ها به فعالیت بدنی می‌پردازند آشنا سازد. کتاب حاضر، ترجمه کتاب Developmental and adapted physical activity assessment است که عنوان سنجش فعالیت بدنی سازگارانه در دوران رشد برای ترجمه فارسی آن در نظر گرفته شده است تا هم بیانگر محتوای کتاب باشد و هم تا جای ممکن به عنوان انگلیسی کتاب مقاربت داشته باشد. این کتاب، منبع بسیار ارزشمند و معتبری در رشته تربیت بدنی سازگارانه به شمار می‌رود و وجود آن در کتابخانه شخصی هر فردی که در زمینه تربیت بدنی سازگارانه، آموزش و پرورش کودکان استثنایی یا سایر رشته‌های تحصیلی یا شغلی مرتبط با افراد با معلولیت تحصیل ، پژوهش یا کار می‌کند، لازم و ضروری می‌باشد. همچنین این کتاب برای معلمان تربیت بدنی در مدارس عادی، والدین کودکان با معلولیت یا هر فردی که به نوعی با افراد با معلولیت ارتباط دارد و در زندگی آنها ایفای نقش می‌کند مثمر ثمر واقع خواهد شد و به بهبود توانمندی‌های افراد با معلولیت و مشارکت هر چه بیشتر آن‌ها در برنامه‌های فعالیت بدنی و جامعه کمک خواهد کرد.

خواندن کتاب سنجش فعالیت بدنی سازگارانه در دوران رشد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام افراد دارای معلولیت، مربیانشان و کسانی که می‌خواهند از ورزش و سلامت افراد دارای معلولیت اطلاعات دقیقی داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۹۴ صفحه

حجم

۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۹۴ صفحه

قیمت:
۲۱۰,۰۰۰
تومان