دانلود کتاب صوتی دیگران را با کلام خود قوی کنید با صدای اعظم حبیبی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دیگران را با کلام خود قوی کنید اثر ویکتوریا اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی دیگران را با کلام خود قوی کنید

معرفی کتاب صوتی دیگران را با کلام خود قوی کنید

کتاب صوتی دیگران را با کلام خود قوی کنید، اثر ویکتوریا اوستین، بر یک اصل اساسی استوار است: احساس مثبت وارد زندگی دیگران کنید

کتاب دیگران را با کلام خود قوی کنید را فریبا سبزچمنی به فارسی ترجمه کرده است. نسخه صوتی این اثر را با صدای اعظم حبیبی می‌شنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی دیگران را با کلام خود قوی کنید

دیگران را با کلام خود قوی کنید درباره‌ی یک اصل اساسی است که همه‌ی افراد باید آن را در زندگی‌شان، سرلوحه‌ی تمام کارها قرار دهند: احساس مثبت وارد زندگی دیگران کنید. ما می‌توانیم در زندگی از طریق ابزار قدرتمندی که در دست داریم به انسان‌های احساس خوب یا بد منتقل کنیم. می‌توانیم با این ابزار قدرتمند کارهای بسیاری انجام دهیم. اما انتخاب اینکه سازنده باشیم یا تخریب‌گر با ماست؛ ویکتوریا اوستین در کتاب دیگران را با کلام خود قوی کنید می‌گوید: اجازه ندهید کلامی از دهانتان خارج شود مگر برای گفتن آن‌چه می‌تواند به قوی‌تر شدن دیگران کمک کند، ما می‌توانیم دیگران را بسازیم، ما می‌توانیم همان کسی باشیم که اوضاع را تغییر می‌دهد، زیرا ما خدا را در درونمان داریم. ما با کلام خودمان قدرت و نفوذ فوق‌العاده‌ای داریم، باید تصمیم بگیریم که سازنده باشیم، ما با کلاممان، می‌توانیم خوبی‌های وجود دیگران را پیدا کنیم و از وجودشان بیرون بکشیم. کلام ما می‌تواند مانند چسبی باشد که روابط ما را به هم محکم می‌کند.

کتاب صوتی دیگران را با کلام خود قوی کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب دیگران را با کلام خود قوی کنید برای همه‌ی افرادی است که دوست دارند در زندگی افراد دیگر، نقشی مثبت و سازنده ایفا کنند.

درباره‌ی ویکتوریا اوستین 

ویکتوریا اوستین ۲۸ مارس سال ۱۹۶۱ در آلاباما به دنیا آمد. پدرش دونالد ایولوف، ریاضیدان جنرال الکتریک، عضو گروه طراحی موشکی بود. مادرش هم به کار تجارت جواهر مشغول بود. ویکتوریا اوستین در دانشگاه در رشته‌ی  روانشناسی تحصیل کرد و در حال حاضر کشیش کلیسای لیکوود است. او در سال ۱۹۸۷ با جول اوستین ازدواج کرده است. کتاب‌های ویکتوریا اوستین در لیست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد. 

بخشی از کتاب صوتی دیگران را با کلام خود قوی کنید

امروز می‌خوام خودم و شما رو تشویق کنم که جیب پرکن باشید. جیب پرکن کسی است که دوست دارد سپرده‌ی مثبت وارد زندگی دیگران کند. نه تنها با کلام، بلکه با عمل. جیب پرکن کسی است که دوست دارد ببخشد، توی این دنیا خیلی جیب خالی‌کن داریم. جیب خالی‌کن‌ها خیلی زیادند. جیب خالی‌کن‌ها کی هستند؟ آن‌ها کسانی هستند که از بانک احساسات دیگران، دزدی می‌کنند. با کلام زننده و انتقاد...



نظرات کاربران

سهیل
۱۳۹۹/۰۳/۱۵

کل فایل صوتی فقط تایتل کتاب تکرار شد. من پیشنهاد می دم به جای این فایل صوتی، فایل صوتی چگونه شخصیت کارزیماتیک داشته باشیم را گوش کنید.

سمانه
۱۳۹۹/۰۵/۲۵

طاقچه هر کتابی رو که خواننده نداشته یا رایگان می کنه یا ۷۹در صد تخفیف می زنه

کاربر 2054006
۱۳۹۹/۰۴/۲۷

خیلی چرت بود

m.n
۱۳۹۹/۰۸/۰۸

خوبه اما خیلی کمه 2 تا فایل کوتاه

زمان

۸ دقیقه

حجم

۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ دقیقه

حجم

۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان