دانلود و خرید کتاب اعداد طلایی در طب الکترودیاگنوز پیمان رومی‌زاده
کتاب اعداد طلایی در طب الکترودیاگنوز اثر پیمان رومی‌زاده

کتاب اعداد طلایی در طب الکترودیاگنوز

معرفی کتاب اعداد طلایی در طب الکترودیاگنوز

کتاب اعداد طلایی در طب الکترودیاگنوز نوشته پیمان رومی‌زاده و ساسان صادقی نیک خلاصه ای جامع و کامل از اعداد مهم در تفسیر تست های الکترودیاگنوز، فرمول‌های کاربردی، تکنیک‌ها و روش بستن الکترود‌ها و همچنین جداول مهم کتاب دومیترو است. با توجه به اهمیت برخی اعداد و فرمول‌های کتاب دومیترو در بحث بالینی و همچنین در بحث امتحانات دوره ی آموزش تخصص، تهیه‌ی کتابی با هدف تسهیل مرور این مورد لازم بود. از این جهت، کتاب اعداد طلایی در طب الکترودیاگنوز هم می‌تواند به عنوان منبعی جهت رجوع سریع و آسان همکاران محترم شاغل در مراکز الکترودیاگنوزیس مورد استفاده قرار بگیرد و هم می‌تواند منبع مناسبی جهت مرور سریع آزمون‌های کتبی و شفاهی برای دستیاران باشد.

در این کتاب از تصاویر و شکل های مختلفی جهت نمایش بهتر تکنیک های NCS استفاده شده است. این تصاویر محدود به شکل‌های موجود در کتاب دومیترو نیست و در هر مورد متناسب با آنچه لازم بوده است از تصاویر رفرنس‌های مختلف نیز استفاده شده است. همچنین جدول‌های مهم و کاربردی کتاب دومیترو نیز در این کتاب آورده شده است.

خواندن کتاب اعداد طلایی در طب الکترودیاگنوز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب هم می‌تواند شاغل در مراکز الکترودیاگنوزیس مورد استفاده قرار بگیرد و هم می‌تواند منبع مناسبی جهت مرور سریع آزمون‌های کتبی و شفاهی برای دستیاران باشد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۱۱ صفحه

حجم

۱۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۱۱ صفحه

قیمت:
۹۶,۰۰۰
تومان