دانلود کتاب صوتی چگونه رزومه قوی داشته باشیم با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه رزومه قوی داشته باشیم اثر مرضیه قریشی

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه رزومه قوی داشته باشیم

معرفی کتاب صوتی چگونه رزومه قوی داشته باشیم

کتاب صوتی چگونه رزومه قوی داشته باشیم، با ترجمه‌ی مرضیه قریشی بیست نکته‌ی مهم و اساسی برای نوشتن یک رزومه‌ی خوب و قوی را به ما می‌آموزد.

برای اینکه یاد بگیریم چگونه رزومه قوی داشته باشیم، نسخه صوتی این اثر را با صدای ندا پوریان در اختیار شما قرار می‌دهیم.

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه رزومه قوی داشته باشیم

امروزه اهمیت داشتن یک رزومه‌ی خوب و قوی بر کسی پوشیده نیست. برای استخدام در هر شرکت یا محل کاری، به رزومه‌ی شما و مهارت‌هایی که بلد هستید، توجه می‌شود. نکته‌ی مهمی که در نوشتن رزومه اهمیت دارد این است که چطور می‌توانیم رزومه‌ای بنویسیم که توجه مدیران را به خود جلب کند. در نوشتن یک رزومه‌ی قوی چه نکاتی را باید برجسته و پررنگ کنیم از ذکر کردن چه مسائلی می‌توانیم صرف‌نظر کنیم؟ پاسخ تمام این پرسش‌ها در کتاب صوتی چگونه رزومه قوی داشته باشیم وجود دارد. علاوه بر این، کتاب صوتی چگونه رزومه قوی داشته باشیم بیست مهارت اساسی در رزومه نوشتن را نیز به ما آموزش می‌دهد.

کتاب صوتی چگونه رزومه قوی داشته باشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی چگونه رزومه قوی داشته باشیم برای تمام کسانی که به دنبال شغل رویایی خود می‌گردند و کمبود این مهارت را احساس می‌کند، کتابی سودمند و کاربردی است.

جملاتی از کتاب صوتی چگونه رزومه قوی داشته باشیم

نکات مهم نوشتن رزومه‌ی خوب

یک رزومه‌ی خوب، مهارت‌های اساسی شما را به گونه‌ای توصیف می‌کند که نظر مدیر استخدام را برای ملاقات جلب کند. این مورد شاید مهم‌ترین هدف یک رزومه است و البته لازم به ذکر است که رزومه‌ی خوب نوشتن خود یک هنر محسوب می‌شود. امروزه هر سازمان برای جای خالی شغل‌های پستی‌اش به طور میانگین دویست و پنجاه رزومه جذب می‌کند. چگونگی پیروزی دراین رقابت برای تصاحب بهترین جایگاه شغلی، موضوع کتاب صوتی چگونه رزومه قوی داشته باشیم است.

پیش از اینکه بیست مهارت اساسی برای نوشتن یک رزومه‌ی خوب را معرفی کنیم، به چند نکته‌ی مهم اشاره می‌کنیم. شما فقط شش تا هفت ثانیه وقت دارید. مدیران استخدام یا ربات‌های هوش مصنوعی ممکن است فقط شش تا هفت ثانیه برای بررسی رزومه‌ها زمان بگذارند...

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۷ دقیقه

حجم

۱۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۷ دقیقه

حجم

۱۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
۱,۴۰۰
۳۰%
تومان