دانلود و خرید کتاب عادات ثروتمندان توماس کارلی ترجمه کیارش عباس زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عادات ثروتمندان اثر توماس کارلی

کتاب عادات ثروتمندان

معرفی کتاب عادات ثروتمندان

عادات ثروتمندان نوشته توماس کارلی کتابی است که به شما ترفندهای موفقیت مالی در قرن ۲۱ راآموزش می دهد. آموزه‌هایی که فارغ از سن، تحصیلات و سطح مالی شما، کاملا اجرایی‌اند.

درباره کتاب عادات ثروتمندان

حقیقت این است که موفقیت فرّار است، چرا برخی افراد خیلی پولدارند؟ آنها چه ویژگی‌هایی دارند که این‌قدر موفق شده‌اند؟ متأسفانه چگونگی موفقیت مالی در زندگی، موضوعی نیست که در مدارس ما آموزش داده شود. ما همگی در یک کشتی هستیم و وضعیت مشابهی داریم، تلاش می‌کنیم از طریق آزمون و خطا و به روش خودمان، متوجه این قضیه شویم.

کارلی مدت‌ها وقت خود را صرف تحقیق در مورد عادات روزانه افراد ثروتمند کرده است و نتایج تحقیقاتش را در برنامه عادات افراد ثروتمند ثبت کرده. این برنامه به صورت گام به گام و طوری طراحی شده، که به راحتی بتوانید رهنمودها را دنبال کنید و برای کسب موفقیت‌های شخصی و مالی هیچ محدودیتی ندارد.

کارلی در این کتاب می‌گوید ثروت محصول فرعی و تصادفیِ شانس، تحصیلات، سخت‌کوشی یا وراثت نیست. موفقیت مالی، فرایندی محفوظ از خطا و شکست است.

خواندن کتاب عادات ثروتمندان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت رد کسب وکار، از کتاب عادات ثروتمندان لذت خواهند برد.

بخشی از کتاب عادات ثروتمندان

عادات خوب اساس موفقیت است. آدم‌های موفق، از نظر عادات روزانه با آدم‌های ناموفق تفاوت دارند. آدم‌های موفق، عادت‌های خوب بسیار و عادات بد ناچیزی دارند. برعکس، آدم‌های ناموفق، عادت‌های بد بسیار و عادات خوب ناچیزی دارند. بیشتر آدم‌های موفق، از عادات خود، آگاه نیستند، به همین دلیل است که تعریف موفقیت همیشه سخت بوده است.

هیچ شخصی موفق نمی‌شود مگر این که توانایی‌ها و ضعف‌هایش را بشناسد. ارزیابی خود، نیاز به صداقت کامل دارد. اما چگونه می‌توان یک توانایی یا ضعف مشخص را تعریف کرد؟ کار ساده‌ای نیست و معمولاً درخواستی مبهم است. ما این کار را به روش خودمان انجام می‌دهیم. اعتقادات ما، در تعریف و ارزیابی ما، دخالت می کنند و باعث می‌شوند که درباره درستی تحلیل خودمان اطمینان نداشته باشیم. ما دیگران را خیلی راحت‌تر از خودمان ارزیابی می‌کنیم. یک راه ساده و بی پروا برای ارزیابی خودمان این است که به الگوهای روزمره زندگی و عادات خود نگاه کنیم. با تشخیص عادات روزمره‌مان، نسبت به نقاط قوت و ضعف خود بینش دقیق‌تری به‌دست می‌آوریم. اولین و مهم‌ترین گام در مسیر موفقیت مالی، این است که بپذیریم عادات بد روزانه ما مانع از موفقیت‌مان می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه