دانلود و خرید کتاب محسوس‌‌سازی در سازمان کارل ای ویک ترجمه محسن جلیلوند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب محسوس‌‌سازی در سازمان اثر کارل ای ویک

کتاب محسوس‌‌سازی در سازمان

معرفی کتاب محسوس‌‌سازی در سازمان

کتاب محسوس‌سازی در سازمان نوشته کارل ای ویک ترجمه محسن جلیلوند به مشاکرات در در محیط‌های کاری می‌پردازد و توسط انتشارات دانشگاه پژوهشگاه عالی دفاع ملی منتشر شده است.

درباره کتاب محسوس‌سازی در سازمان

کتاب محسوس‌سازی در سازمان به مفاهیم لاو و ونگر (۱۹۹۱) «مشارکت محیطی معقول» پرداخته است، یک تصویر معتبر از یادگیری به‌عنوان یک شاگرد آگاه ارائه می‌دهد. موضوعی که این کتاب بر روی آن متمرکز شده است، احساس بخشی، به‌عنوان یک مجموعه در حال توسعه ایده با احتمالات روشنگر، نه به‌عنوان یک بدنه از دانش، توصیف می‌شود. 

خواندن کتاب محسوس‌سازی در سازمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمام کسانی که می‌خواهند فعالیت سازمانی داشته باشند با هر موقعیت و جایگاهی می‌توانند از این کتاب استفاده کنند.

بخش‌هایی از کتاب محسوس‌سازی در سازمان 

فرآیندهای احساس بخشی از ضرورت درون افراد برای داشتن یک احساس هویت - یعنی یک جهت کلی به سمت وضعیتی که عزت و انسجام از خودپنداره شخص را حفظ می‌کند، حاصل می‌شود. فرآیندهای احساس بخشی بر روشی که افراد درون سازمان‌ها فرایندهای معامله با دیگران را آغاز می‌کنند، تأثیر شدیدی دارند. اگر تأیید شخص خود به تأیید «خود» تحقق نیافت، بااین‌حال، فرایندهای احساس بخشی دوباره تکرار می‌شود و دوباره محقق می‌شود و بازخوانی و نمایندگی خود را دنبال می‌کند ... شرکت‌کنندگان در سازمان‌ها طبیعت و هدف معامله با دیگران را با تغییر شکل دادن یا تصریح کردن هویت سازمان خود درک می‌کنند. با طراحی آن خود بر روی محیط آن، یک سازمان درک خود ارجاعی از هویت خود را توسعه می‌دهد که به‌نوبه خود اجازه می‌دهد که سازمان در رابطه با محیط خود اقدام کند. (ون دی ون – رینگ، ۱۹۸۹، ص ۱۸۰)

نظرات کاربران

moosavy
۱۴۰۲/۱۱/۰۸

کتاب sensemaking in organization نگارش Karl E. Weick اثر ارزشمندی است. لکن به رغم این انتخاب خوب برای ترجمه، کیفیت متن ترجمه حتی از ترجمه ماشینی نظیر google translate نیز پایین‌تر است و به شدت اعتبار ناشر دانشگاهی‌اش را مخدوش می‌کند. از

- بیشتر
Smr Vakili
۱۴۰۲/۰۹/۱۷

اصلا ترجمه و ویراستاری مناسبی ندارد.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۹۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۲۹۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان