دانلود و خرید کتاب وضعیت آینده ۲۰۰۶ ترجمه م‍ح‍س‍ن‌ ب‍ه‍رام‍ی‌
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب وضعیت آینده ۲۰۰۶

«وضعیت آینده ۲۰۰۶» اثر جروم کلیتن گلن، تئودور جی.گوردن و ترجمه‌ی محسن بهرامی، مهکامه طاعتی، زهره بشارتی،مهران صولتی، یوسف حجت، نادر منتظرین، روشنک شکوهی و نرگس نوری پیرامون پروژه‌ی هزاره با تنوع فراوانی از فعالیت‌های مطالعات آینده‌ی سال ۲۰۰۴ میلادی است. کتابِ حاضر حاصل پژوهش‌ها و مطالعاتِ کارشناسان و آینده‌شناسان و استادان این عرصه است.

درباره کتاب وضعیت آینده ۲۰۰۶

در فصل ۱ کتاب راجع به چالش‌های پانزده‌گانه شناسایی شده توسط پروژه هزاره اطلاعاتی ارائه می‌شود . در فصل ۲ کتاب، شاخص وضعیت‌آینده که روند بهبود وضعیت آینده را تا سال ۲۰۲۰ در بیش از ۱۰ کشور مختلف نشان می دهد. هم‌چنین نقطه عطف گزارش ۲۰۰۶ فعالیت های پروژه هزاره، فصل سوم آن است. این فصل نتایج مطالعات درباره وضعیت آینده انرژی را ارائه می‌دهد و با توجه به نگرانی‌های موجود درباره انرژی و افزایش روزافزون مصرف آن، از اهمیت ویژه‌ای برای پژوهشگران و سیاست‌گذاران برخوردار است.

فصل چهارم به موضوع امنیت محیط‌زیست می‌پردازد که با توجه به فعالیت‌های گسترده نظامی و صنعتی، هر روز اهمیت آن افزایش می‌یابد و در فصل پنجم به مناسبت دهمین سالگرد فعالیت‌های پروژهٔ هزاره، مروری اجمالی به فعالیت‌های آن دارد که با خواندن آن می‌توان به گستردگی، جذابیت و اهمیت فعالیت‌های پروژهٔ هزاره پی برد.

خواندن کتاب وضعیت آینده ۲۰۰۶ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

پژوهشگران زمینه‌های مختلف نظامی . صنعتی و سیاست گذاران از مخاطبان اصلی این کتاب هستند.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۶ صفحه

حجم

۱۶٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۶ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان