دانلود و خرید کتاب دوباره یادم رفت اجازه بگیرم! جولیا کوک ترجمه زهرا غفاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دوباره یادم رفت اجازه بگیرم! اثر جولیا  کوک

کتاب دوباره یادم رفت اجازه بگیرم!

معرفی کتاب دوباره یادم رفت اجازه بگیرم!

کتاب دوباره یادم رفت اجازه بگیرم! از نویسنده‌ی معروف کودکان جولیا کوک است که در قالب داستانی جذاب و خواندنی به آموزش مهارت «اجازه‌گرفتن» و «عذرخواهی‌کردن» می‌پردازد. کلسی دووی‌یرد تصویرگر و زهرا غفاری مترجم کتاب است. کتاب دوباره یادم رفت اجازه بگیرم! از محصولات انتشارات مهرسا است.

درباره‌ی کتاب دوباره یادم رفت اجازه بگیرم!

شما برای آموزش مهارت «اجازه‌گرفتن» و «عذرخواهی‌کردن» از چه روشی استفاده می‌کنید؟ جولیا کوک که یکی از نویسندگان پرکار و معروف کودکان است، برای آموزش این مهارت داستان دوباره یادم رفت اجازه بگیرم! را نوشته است. ماجرای آرجی کوچولو که همراه دوستش بعد از مدرسه تصمیم می‌گیرند با سرویس مدرسه به خانه برنگردند و به جایش پیاده‌روی کنند. اما خانواده‌هایشان حسابی نگرانشان شده‌اند. آرجی کوچولو یاد می‌گیرد که برای گرفتن بعضی تصمیم‌ها لازم است از پدر و مادرش اجازه بگیرد و یاد می‌گیرد که عذرخواهی کردن به خاطر کار اشتباهی که انجام داده است، بد نیست.

کتاب دوباره یادم رفت اجازه بگیرم! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

دوباره یادم رفت اجازه بگیرم! کتابی جذاب برای کودکان پیش از دبستان و کودکانی است که سال‌های مدرسه‌شان را می‌گذرانند. مربیان و والدین نیز می‌توانند از این کتاب ایده‌های بسیاری برای فعالیت و گفتگو بگیرند.

درباره‌ی جولیا کوک

جولیا کوک نویسنده‌ی کتاب دوباره یادم رفت اجازه بگیرم! یکی از پرکار ترین نویسنده‌های کودک و نوجوان در دنیا است. مجموعه‌ کتاب‌های او تحت عنوان کتاب‌های جولیا درباره‌ی مهارت‌های زندگی هستند و تا به حال حدود ۳۰ عنوان از این مجموعه نوشته شده است. 

جملاتی از کتاب دوباره یادم رفت اجازه بگیرم!

وقتی به خانه رســیدم، دیدم مامانم حســابی نگران شده اســت. او لبخنــدی زد و به طرفم دویــد و محکم بغلم کرد. امــا همین‌که لکه‌های یخ‌ در بهشــت را دور دهانم دید، لبخندش به عصبانیت تبدیل شد. مامان گفت: «تا الان کجا بودی؟ خیلی نگرانت شده بودم.» 

«راســتش من و سم دیدیم دلمان نمیخواهد با اتوبوس مدرسه به خانه برگردیم؛ برای همین...»

«تا خانه پیاده آمدید؟»

«بله؛ و توی راه با هم مسابقه‌ی پرتاب سنگ گذاشتیم.»

«آرجی! قرار نیســت یک‌دفعه برای خودت تصمیم بگیری که سوار اتوبوس مدرســه نشوی! باید اول اجازه بگیری! ما تمام این دو ساعت دنبال شما دو نفر می‌گشتیم!»

نظرات کاربران

Neda Pakdaman
۱۴۰۱/۰۲/۰۹

دخترم پنج سالشه خیلی دوست داشت آموزنده هست برای اینکه به بچه‌ها یاد بده اجازه بگیرن

n19
۱۳۹۹/۰۱/۰۱

برای رده سنی خودش مفیده

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۱۵,۹۰۰
تومان