دانلود و خرید کتاب عصمت سیده رقیه آذرنگ
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عصمت اثر سیده رقیه آذرنگ

کتاب عصمت

معرفی کتاب عصمت

کتاب پرفروش عصمت نوشته سیده رقیه آذرنگ، داستانی درباره بانوی شاخص شهید، عصمت پورانوری است. آذرنگ در این زندگی‌نامه داستانی از رشادت‌های این بانوی بزرگوار در زمان بمباران دزفول می‌گوید. این کتاب مورد تمجید مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

کتاب شامل ۷ روایت از آغاز تا پایان زندگی شهید عصمت پورانوری است.

شهید عصمت پورانوری در ۱۹ سالگی و ۶۶ روز پس از ازدواجش، در ۱۹ آذرماه ۱۳۶۰ بر اثر بمباران هوایی دشمن بعثی به شهادت رسید. روایت زندگی و خصوصاً روایت ازدواج این شهید بزرگوار، می‌تواند الگویی برای تمامی دختران ایرانی باشد.

خواندن کتاب عصمت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

تمامی حق‌جویان این سرزمین به خصوص بانوان و دختران ایرانی  که به سرگذشت شهدا علاقه‌مند هستند از خواندن این اثر لذت خواهند برد.

 جملاتی از کتاب عصمت

عصمت راهی را که انتخاب می‌کرد، تا رسیدن به هدفش ادامه می‌داد و طوری برنامه‌ی رفتنش را تنظیم می‌کرد که تمامی اوقات فراغتش را در این کلاس‌ها می‌گذراند. وقتی هم به خانه برمی‌گشت با یکی از دوستانش در حیاط خانه می‌نشستند و با هم تمامی سخنرانی‌ها و دروس مربوطه را مرور می‌کردند. او مطالعات فراوانی در زمینه‌ی کتاب‌های اسلامی داشت و آن کتاب‌هارا به صورت مفهومی و تحلیلی می‌خواند. کتاب‌هایی مانند اصول کافی، کتب آیت الله مطهری، تفاسیر قرآن، زبان عربی، صحیفه‌ی سجادیه، نهج‌البلاغه و...

می‌گفت: «مفاهیم مذهبی را باید با توجه به عرفان و معنویت و خلوص بررسی کرد و در زندگی پیاده ساخت.»

ظاهرشان خندان بود ولی باطنشان به دنبال درک مسائل روز. گاهی وقت‌ها محل تشکیل کلاس‌ها از هم دور بود، با پای پیاده تمام مسیرها را می‌رفت و می‌آمد. هر دوره‌ای را که تشخیص می‌داد سطح معلوماتش را از چیزی که هست بیشتر می‌کند با پشت کار ادامه می‌داد.ریز بینی و دقت عمل در مسائل اعتقادی از ویژگی‌های عصمت بود. این شاخصه او را از دوستانش متمایز می‌کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴۷ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴۷ صفحه