دانلود و خرید کتاب آزادسازی مسجدالاقصی در سپهر پیروزی محور مقاومت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آزادسازی مسجدالاقصی در سپهر پیروزی محور مقاومت اثر علی علیزاده

کتاب آزادسازی مسجدالاقصی در سپهر پیروزی محور مقاومت

معرفی کتاب آزادسازی مسجدالاقصی در سپهر پیروزی محور مقاومت

کتاب آزادسازی مسجدالاقصی در سپهر پیروزی محور مقاومت توسط دکتر فتح‌الله کلانتری و علی علیزاده تالیف و گردآوری شده و انتشارات دانشگاه و پژوهشگاه دفاع ملی و  تحقیقات راهبردی آن را به چاپ رسانده است.

اثر حاضر تلاشی برای تبیین ابعاد مختلف تحولات فلسطین است که حاصل نظرات و دیدگاه‌های مطرح شده توسط صاحبنظران و اندیشمندان در همایش تخصصی «آزادسازی مسجدالاقصی در سپهر پیروزی محور مقاومت» است.

درباره کتاب آزادسازی مسجدالاقصی در سپهر پیروزی محور مقاومت

مساله فلسطین و اشغالگری رژیم صهیونیستی از جمله بحران‌های جهان اسلام است که طی آن سرزمینی از سرزمین‌های اسلامی به­ دست استعمار اشغال شده است. اما فراتر از اشغال سرزمین مساله فلسطین در یک بستر هویتی قرار می‌گیرد چه اینکه فلسطین نماد عزت اسلام و حیات مسلمانان است. بر این اساس در گفتمان انقلاب اسلامی همواره حمایت از فلسطین از جایگاه مفهومی والایی برخودار بوده است و سیاست خارجی جمهوری اسلامی نیز در راستای حمایت از فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی به مثابه غده سرطانی در منطقه تعریف شده است. این گفتمان مقاومت با تکیه بر مفاهیم ارزشی و الهی همچون نفی ظلم، مبارزه با اشغالگری، حق تعیین سرنوشت و کرامت انسانی، توانست مساله فلسطین را از چارچوب‌های تنگ نگرش ناسیونالیستی رها ساخته و آن را در سپهر سیاسی بین‌الملل و افکار عمومی جهانیان مطرح سازد. بر این اساس متاثر از انقلاب اسلامی ایران، موج بیداری اسلامی درون فلسطین و جهان اسلام باعث ایجاد گروه‌های مقاومت گردید و در سطح بین‌الملل نیز افکار عمومی جهانیان علیرغم نظام سانسور رسانه‌ای غرب، با نقض گسترده حقوق بشر در فلسطین و حاکمیت یک نظام نژادپرست صهیونیستی آشنا شده و اعتراض خود را نشان می‌دهند. این فرایند منبعث از انقلاب اسلامی نشان می‌دهد، مقاومت تنها الگوی گفتمانی و عمل سیاسی انقلابی است که می‌تواند به بحران چندین دهه‌فلسطین که به واسطه زخم عمیق تاریخی استعمار ایجاد شده است، پایانی همراه با پیروزی بخشد.

مطالعه کتاب آزادسازی مسجدالاقصی در سپهر پیروزی محور مقاومت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

 محققان و پژوهشگران حوزه دفاع و امنیت ملی و روابط بین‌الملل از مطالعه کتاب آزادسازی مسجدالاقصی در سپهر پیروزی محور مقاومت بهره خواهند برد. 


نظرات کاربران

مامانِ کتابخون
۱۴۰۲/۰۷/۲۰

#طوفان_الأقصی ✌️✌️✌️ القدس لنا

خالد
۱۳۹۸/۰۷/۲۴

رویاهای از روی شکم سیری

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۹ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۹ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان