دانلود و خرید کتاب مدیریت نیروی کار در جهان کسب و کار رام لخان پراساد ترجمه آسیه‌ مشتاق سروستانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت نیروی کار در جهان کسب و کار اثر رام لخان پراساد

کتاب مدیریت نیروی کار در جهان کسب و کار

معرفی کتاب مدیریت نیروی کار در جهان کسب و کار

کتاب مدیریت نیروی کار در جهان کسب‌وکار شامل مجموعه مقالاتی در رابطه با مدیریت کسب‌وکار موفق اثر دکتر رام لخان پراساد است که آسیه مشتاق سروستانی و سید محمد حجازی آن را به فارسی ترجمه کرده‌اند. در این کتاب به خوبی جنبه‌های روانشناسی مدیریت نیروی انسانی و راهکارهای موفقیت در کسب‌وکار پرداخته شده است.


درباره کتاب مدیریت نیروی کار در جهان کسب‌وکار

کتاب مدیریت نیروی کار در جهان کسب‌وکار مجموعه‌ای از مقالات و سخنرانی‌های رام لخان پراساد در ارتباط با موضوع مدیریت نیروی کسب‌وکار است که توسط وی جمع‌آوری و تدوین شده است. رام لخان پراساد در ارتباط با این کتاب می‌گوید: نطریات بیان شده در کتاب مدیریت نیروی کار در جهان کسب‌وکار نتیجه چهار دهه فعالیت من در مدیریت و اداره انواع سازمان‌های تجاری در چهار کشور مختلف است. وی ابراز می‌کند که من مدیر متولد نشده‌ام، بلکه تجریبیاتم از کسب‌وکارها و واقعیت‌های محل‌های کار محتلف مرا تبدیل به مدیر سرمایه انسانی تبدیل کرد.

در مدیریت کسب‌وکار هم پیچدگی و هم سادگی ظاهری دارد. تا آنجا که به سازماندهی، هماهنگی، فرماندهی و کنترل مربوط می‌شود، پیچیده است. اگر ما به‌عنوان کارمندان اداری متوجه شویم که هدف درحال حرکت و تغیر است و رویدادها و نیروی انسانی همیشه به اندازه کافی برای برنامه‌ریزی و کنترل طولانی مدت آماده نیستند بحث ساده می‌شود. بنابراین، حیاتی است که رهبران کسب‌وکار خود را در بوته آزمایش‌های مداوم و روش‌های جدید و کارآمد برای حل مشکلات قدیمی و جدید قرار دهند.

خواندن کتاب مدیریت نیروی کار در جهان کسب‌وکار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر مدیر منابع انسانی یک مجموعه هستید و به‌دنبال ایجاد بهبود در عملکرد خود هستید، اگر به‌تازگی مدیریت را حتی در حوزه‌ای کوچک آغاز کرده‌اید، اگر مدیر مجموعه‌ای بزرگ با تعداد زیاد نیروی کار هستید، خواندن  کتاب مدیریت نیروی کار در جهان کسب‌وکار باعث می‌شود، تا بتوانید با آموزش راهکارهای جدید دنیا نسبت به مدیریت نیروی انسانی فعالیت خود را به بهترین نحو ممکن پیش ببرید.

جملاتی از کتاب مدیریت نیروی کار در جهان کسب‌وکار

ما به تنهایی مسئول تمام فعالیت‌ها، کلمات، افکار و اعمالمان هستیم. اعتقاد بر این است که براساس فعالیت‌های روزانه‌مان موفقیت یا شکست خود را نشان می‌دهیم. اگر ذهن ما همیشه در جهت منفی باشد، یک تفکر مثبت گاه به گاه قطعا به‌اندازه کافی برای به‌دست آوردن موفقیت‌مان موثر نیست. با این حال اگر ذهن‌مان را به خوب فکر کردن و به داشتن درک درست تبدیل کنیم، قطعا قادر به برنامه‌ریزی آینده‌مان به‌درستی و و پیدا کردن اهداف کوتاه مدت و بلند مدت، حتی اگر در زندگی‌مان چندین نقطه تاریک باشد خواهیم بود. برای خواندن جملات بیشتری از کتاب مدیریت نیروی کار در جهان کسب‌وکار بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

فهرست کتاب مدیریت نیروی کار در جهان کسب‌وکار

• موفقیت برای همه

• حرکت رو به جلو در دنیای شرکت‌ها

• طبیعت محل کار و نیروی کار ما تغییر می‌کند

• تئوری انگیزش

• انگیزه الهام‌بخش است

• بهترین راه از بین بردن مشکل از طریق آن است

• دوری جستن از عقب‌ماندگی شخصی

• بپرس و بگو

• قابل اعتماد بودن

• خوشبختی ما

• احترامی سالم برای موفقیت

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۱ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۱ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان