دانلود و خرید کتاب ۱۱۰ مثال برای خانواده‌های بی‌مثال احمد طرماح
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۱۰ مثال برای خانواده‌های بی‌مثال اثر احمد طرماح

کتاب ۱۱۰ مثال برای خانواده‌های بی‌مثال

نویسنده:احمد طرماح
انتشارات:انتشارات مرسل
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ۱۱۰ مثال برای خانواده‌های بی‌مثال

کتاب ۱۱۰ مثال برای خانواده های بی مثال نوشته احمد طرماح شامل مثال‌هایی است که نتیجه مسیر خوش‌بختی را نشان می‌دهد اما این هدف مسیر را هم هموار می‌کند و به خانواده‌ها کمک می‌کند در مسیر سعادت قدم بردارند.

درباره کتاب ۱۱۰ مثال برای خانواده‌های بی‌مثال

مثال‌ها ابزار بسیار قدرتمندی هستند برای انتقال مفاهیم .مثال مـی‌توانـد مفهـومی سخت، پیچیده و مشکل را به حدی تنزل دهد و پایین بیاورد که همگان قـدرت فهـم آن را داشته باشند .علت این امر آن است که مثال می تواند قدرت تجسم ذهنی انسان را با اموری که هر روزه با آن سر و کار دارد ،به خـوبی پیونـد زده و بـه شـکل ملموسـی مطلب را با تجربه‌های شخص مربوط سازد. این کتاب مجموعه‌‌ای از مثال‌های خوشبختی است. 

درباره احمد طرماح نویسنده کتاب ۱۱۰ مثال برای خانواده‌های بی‌مثال 

او در سال ۱۳۴۱ در شهر شیراز متولد شد .تحصیلات ابتدایی تـا متوسـطه رادر مدارس این شهر به پایان رساند و هم‌زمـان بـا شـروع جنـگ تحمیلـی مثـل سـایر جوانان به جبهه‌های جنگ علیـه ظلـم رفـت و پـس از چنـدی، مفتخـر بـه کـسب مـدال پرافتخار جانبازی شد، سپس در سال ۱۳۶۲ لباس پرافتخار معلمی را بـر تـن کـرده و قریب ۱۵ سال در واحدها و کلینیـک‌هـای مـشاوره ی آمـوزش و پـرورش بـه ارائـه ی خدمات مشاورهای پرداخت. وی همزمان با مجروح شدن ، تـصمیم بـه ادامـه ی تحـصیل گرفـت و ثمـره ی ایـن تصمیم، اخذ درجـه‌ی فـوق لیـسانس در رشـته‌ی روانشناسـی تربیتـی از دانـشکده‌ی مدیریت و برنامه‌ریزی تهران بود. وی به مدت دو سال در کشورهای حوزه ی خلیج فارس به خدمت مقدس آمـوزش و پرورش مشغول بوده است. در حال حاضر با توفیق الهی به عنوان سـخنران، مـدرس و مـشاو ر خـانواده، در دانشگاه‌ها و سازمان های مختلف فعالیت های دینی، علمـی و اجتمـاعی خـود را دنبـال می‌کند. تلفیق متـون علمـی روانشناسـی روز بـا علـوم معرفتـی و دینـی و توجـه بـه سنت‌های ناب ایرانی و ملی از ویژگی‌های ارتباطی ایشان است.

کتاب ۱‍۱۰ مثال برای خانواده‌های بی‌مثال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای تمام خانواده‌هایی که قصد دارند در مسیر خوش‌بختی و سعادت قدم بردارند مفید و کار آمد است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۱۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۸۱۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان