دانلود و خرید کتاب حنظله کرمانی محبوبه جان‌نثاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حنظله کرمانی اثر محبوبه جان‌نثاری

کتاب حنظله کرمانی

انتشارات:فاتحان
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب حنظله کرمانی

حنظلهٔ کرمانی از مجموعه سرآمدان علم و ایثار نشر فاتحان، زندگی‌نامهٔ داستانی شهید ناصر فولادی به قلم محبوبه‌جان‌نثاری است.

کتاب حنظله کرمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای دوست‌داران ادبیات پایداری و دفاع مقدس نوشته شده است.

جملاتی از کتاب حنظله کرمانی

ناصر برای ثبت‌نام در دانشگاه آریامهر راهی تهران شد. وقتی به ترمینال تهران رسید، مهدی منتظرش بود. بعد از سلام و احوال‌پرسی و تبریک مهدی به ناصر، با هم راه دانشگاه صنعتی آریامهر را در پیش گرفتند. ناصر در دانشگاه ثبت‌نام کرد، اما به دلیل محدودیت دانشگاه در ارائهٔ خوابگاه به دانشجویان، ظرفیت خوابگاه پر شده بود و ناصر باید برای اقامت در تهران فکر دیگری می‌کرد. همراه ناصر دو تن از دوستانش هم بودند؛ رحمتیان و نظریان. آن دو هم در دانشگاه آریامهر قبول شده بودند. بعد از ثبت‌نام برای اقامت باید به دنبال محل سکونت می‌گشتند؛ خوابگاه به دانشجویانی که زودتر ثبت‌نام کرده بودند، تعلق گرفته بود. مهدی از ناصر و دوستانش خواست که شب را در منزل او سپری کنند تا فردا صبح، به دنبال اجارهٔ خانه باشند.

فردا صبح به چند بنگاه مسکن در نزدیکی دانشگاه تهران سر زدند. به‌خاطر محیط دانشجویی و فرهنگی اطراف دانشگاه تهران، بی‌معطلی برای گشتن خانه، به آن منطقه رفتند. در آخر، آن‌ها اتاقی در خیابان فروردین، خیابان روبه‌رویی درب ورودی دانشگاه تهران اجاره کردند. ناصر و رحمتیان و نظریان هر یک ساک و وسایل شخصی خود را در گوشه‌ای گذاشتند. فردای آن روز، با فرش و مختصر وسایلی که مهدی در اختیارشان گذاشت، اتاق را پر کردند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷۱٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۱۷۱٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۴,۰۰۰
تومان