دانلود و خرید کتاب درس آزمون ارتوپدی و شکستگی ها بهروز امیدی آزاد
کتاب درس آزمون ارتوپدی و شکستگی ها اثر بهروز امیدی آزاد

کتاب درس آزمون ارتوپدی و شکستگی ها

انتشارات:تیمورزاده
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب درس آزمون ارتوپدی و شکستگی ها

معرفی کتاب درس‌آزمون ارتوپدی و شکستگی‌ها

کتاب " درس‌آزمون ارتوپدی و شکستگی‌ها " از مجموعه کتاب‌های abc medicine است که به معنای آسان آموز دانش پزشکی است. این کتاب یکی از منابع آموزشی مهم برای دروس تخصصی دانشجویان مقطع کارورزی (انترنی) و رزیدنتی (دستیاری) پزشکی است. که به بیان نکات مرتبط با ارتوپدی و شکستگی‌های استخوان پرداخته است. مباحث این کتاب بر اساس سرفصل‌های مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مشخص شده‌است.

کتاب حاضر یعنی، " درس‌آزمون ارتوپدی و شکستگی‌ها " ، توسط دکتر بهروز امیدی آزاد گردآوری و تنظیم شده و توسط انتشارات تیمورزاده به چاپ رسیده است.

این کتاب خلاصه‌ای است از منابع آزمون‌های دستیاری و پیش کارورزی که سوالات سال‌های اخیر را به صورت طبقه‌بندی شده به همراه دارد. در 2 فصل این کتاب با عناوین زیر آشنا می‌شویم: ابتدا مبحث ارتوپدی که شامل مواردی چون بیماری‌های ستون مهره‌ها، شانه، آرنج، مچ دست، مفصل هیپ، زانو و مچ پا، ارتوپدی کودکان، بیماری‌های متابولیک استخوان، تومورهای استخوانی و بافت نرم و قطع اندام. بخش دوم منحصرا درباره‌ی شکستگی‌ها است. ابتدا مقدمات شکستگی و عوارض ناشی از آن‌ها را بیان کرده و سپس صدمات و آسیب‌های اندام فوقانی، تحتانی، لگن، قفسه‌ی سینه و ستون مهره‌ها ذکر شده‌اند. در هر صفحه‌ی کتاب علاوه بر ارائه‌ی نکات آموزشی، در قالب ستونی مجزا، شکل‌هایی همراه با نکات خلاصه شده تهیه شده است که به خاطر‌سپاری مطلب و فهم آن را آسان کرده است.

مطالعه‌ی کتاب " درس‌آزمون ارتوپدی و شکستگی‌ها" را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم:

مخاطبین این کتاب، دو دسته از دانشجویان رشته پزشکی هستند؛ دانشجویان مقطع کارورزی که برای آمادگی آزمون جامع پیش کارورزی در حال مطالعه دروس داخلی‌اند و دیگری، فارغ التحصیلان پزشکی که داوطلب آزمون جامع رزیدنتی (دستیاری) برای ادامه تحصیل در یک رشته تخصصی ویژه هستند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان