دانلود و خرید کتاب راز ۲ (ماورای راز) ترجمه بهداد بلوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راز ۲ (ماورای راز) اثر بهداد  بلوری

کتاب راز ۲ (ماورای راز)

انتشارات:ناشر مؤلف
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۱۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب راز ۲ (ماورای راز)

فیلم ماورای راز این کلید موفقیت و خوشبختی را از زوایای جدید و تامل برانگیزتری به نمایش در آورده است، بطوریکه آشنایان راز را در تداوم این اندیشه استوارتر می‌نماید.

ماورای راز این روش سرنوشت ساز را قابل درک‌تر می‌نماید و با مثالها و طرح دیدگاه‌های متفاوت کارایی این ابزار پیشرفت را بهتر جلوه‌گر می‌سازد.

خوانندگان ایرانی نیز با درک شایسته و استقبال بسیار خوبی که از فیلم و کتاب راز داشته‌اند یقینا مشتاق و منتظر هستند تا مطالب بیشتری از راز بشنوند و کتاب راز ۲ پاسخگوی این اشتیاق است.

کتابی که هم اکنون در اختیار دارید این راز بزرگ را به شکلی عمیق مورد توجه قرار داده و مطالب آن به گونه ای ساده و روشن برای کسانی هم که با راز آشنا نیستند دارای جذابیت است.

مطالب عنوان شده در این کتاب توسط کسانی مطرح می‌شود که خود به تجربه راز را بکارگرفته و به تاثیر و نتایج آن ایمان کامل دارند، لذا با خلوص نیت تلاش نموده اند تا این مفاهیم کلیدی را به دیگر همنوعان خود انتقال دهند.

لازم است با تعمق و آرامش به خود فرصت دهیم تا مطالب عنوان شده را بخوبی درک کرده و درباره آن به تفکر بپردازیم و در خواندن کتاب از شتاب و عجله پرهیز نماییم.

نظرات کاربران

ایران زمین
۱۳۹۷/۰۲/۰۳

کتاب مفید و جالبی هستش.

ایلیا
۱۳۹۷/۰۳/۱۳

یکی از کتابهای خیلی خوب و جذابی بود که تا الان خوندم.

پدرام
۱۳۹۷/۰۲/۰۳

خواندن این کتاب را به دوستان پیشنهاد میکنم

نیلا
۱۳۹۷/۰۲/۱۸

کتاب کاملا انگیزشی و جالبی هستش👌

نگار رحیمی
۱۳۹۹/۰۲/۲۷

عااالی، این کتاب فوق العادست!

آرین شایگان
۱۳۹۹/۰۱/۲۰

این کتاب عاااالیه... حتما بخوانید! جملات بسیار تاثیرگذارند.

Arezo Saeedi
۱۳۹۷/۰۵/۰۱

جملات قابل تامل و خوبی داشت، حتما بخونیدش

آیدا رحیمی
۱۳۹۹/۰۲/۳۱

فقط میتونم بگم عااااالی👌

لیلا فراهانی
۱۳۹۹/۰۲/۲۱

جملات این کتاب فوق العاده است! خیلی تاثیرگذاره...

User
۱۴۰۱/۰۹/۰۴

راز ۱ بهتر از این بود چندان جذاب نبود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۱)
باب پراکتر: باید آن کار را با احساس و عاطفه در هم آمیزید و آن را از عمق وجودتان انجام بدهید. باید تبدیل به یک هنر پیشه بشوید و از نقش خودتان لذت ببرید و با آن زندگی کنید.
masoud54
ماری مریسی: مشکل ما شیوه تفکر ماست و بقیه ی چیزها مشکل محسوب نمی‌شود. وقتی فکر می‌کنی که بیچاره هستی طوری دیگر فکر کردن سخت است به همین دلیل باید از دیگران کمک بگیری و شیوه تفکرت را عوض کنی و به خودت بگویی وقتی فکر بیچاره بودن را از ذهنم بیرون کنم، چه انتخاب‌هایی خواهم داشت؟ اگر باور کنی که برای بقیه عمرت بیچاره نیستی، چه کارهایی می‌توانی انجام دهی؟
masoud54
مارک مفایت: افکاری را که در مغز خود انتخاب و حفظ می‌کنیم شروع به خلق نظام باورهای ما می‌کنند. این‌ها هستند که واقعا زندگی شما را تغییر می‌دهند و سبب اعمالی میشوند که چه بخواهید و چه نخواهید از شما سر می‌زنند.
masoud54
باب پراکتر: همراهی احساسات و عواطف شماست که باعث تغییر ارتعاشات وجودی شما و فعال شدن قانون جذب می‌شود.
masoud54
وقتی که‌امیدوار بشوید، خوشبختی به زندگی شما راه پیدا می‌کند، دیگر در مورد‌اینکه‌این خوشبختی از کجا می‌آید سوال نمی‌کنید.
حسن منصوری
باب پراکتر: یک هواپیما برای بلند شدن به باد مخالف نیاز دارد، نه بادی که در جهت با آن باشد. شما هم باید برای رو به رو شدن با حجم زیادی از مقاومت آمادگی داشته باشید. اگر با مقاومتی رو به رو نیستید احتمالا به هیچ جایی نخواهید رسید و یا در جهت ‌اشتباه در حال حرکت هستید. در مقابل مخالفت‌ها مقاومت نکنید، قانون انطباق‌ این را می‌گوید. آن را بپذیرید چون هر چقدر بیشتر مقاومت کنید دوام بیشتری پیدا می‌کنند
masoud54
کریستین سمپسون: بنابراین لازم است یک تصویر کاملا واضح و روشن، روی پرده ذهنتان، یعنی روی ضمیر خود آگاهتان بسازید تصویری از خودتان در نقشی که دوست دارید آن طور زندگی کنید. فقط بعد از آن می‌توانید در گوشه و کنار منزلتان چیزهایی بگذارید که شما را یاد رویاهایتان بیندازند. چیزهایی شبیه تابلو یادداشت و یا نظایر آن.‌این یادداشت‌ها می‌توانند داخل اتومبیل و یا روی آینه حمام چسبانده شوند، برای‌ اینکه شما را به یاد تصویری بیندازند که روی ذهن خودتان‌ ایجاد کرده‌اید.
masoud54
ممکن است بگویید می‌خواهم حرف‌هایت را باور کنم ولی احساس بیچارگی و درماندگی می‌کنم، وقتی به منزل می‌روم جیب‌هایم خالی است و احساس بدبختی می‌کنم، هیچ پولی ندارم که چیزهای ضروری بخرم و یا به کاری بزنم و واقعا نمی‌دانم چطور باید از پس‌این مشکلات بر آیم و‌این خیلی سخت است.
masoud54
لس براون: افکار به‌اشیا تبدیل می‌شوند به شرط آنکه با احساسات ما هم راستا باشند و با استعدا‌های شما مطابقت داشته باشند و همچنین با ندای وجدان درونی شما هم مسیر باشند، یعنی هماهنگ با هر چیزی که شما در کائنات دارید.
حسن منصوری
مارسیا ویدر: چطور می‌شد اگر وقت و پول مسئله نبودند؟ چه می‌شد اگر شما حمایت انسان‌های اطرافتان را داشتید؟
masoud54

حجم

۳۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۳۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۲۵,۹۰۰
تومان