دانلود و خرید کتاب همه‌چی درباره عادت‌ها (خلاصه کتاب) مارک منسون
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب همه‌چی درباره عادت‌ها (خلاصه کتاب) اثر گروه گردآوری و ترجمه سبکتو

کتاب همه‌چی درباره عادت‌ها (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب همه‌چی درباره عادت‌ها (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی همه‌ چی درباره عادت ‌ها اثری از مارک منسن است که درباره عادت‌های خوب و بد ما صحبت می‌کند. او همچنین راهکارهای مفیدی برای ایجاد عادات خوب و از بین بردن عادت‌های بد ارائه می‌کند. 

درباره کتاب صوتی همه‌ چی درباره عادت ‌ها

همه ما این جمله را شنیده‌ایم: ترک عادت موجب مرض است. اما آیا این مثل درباره عادات بد هم صدق می‌کند؟ آیا به وجود آوردن عادت‌های خوب کار مشکلی است؟ آیا فکر می‌کنید کسانی که هر روز به انجام کارهای روزمره برنامه‌ریزی شده‌ی خود می‌پردازند خود را مجبور به انجام دادن این کارها کرده‌اند؟ کسانی که هر روز در یک ساعت مشخص از خواب بیدارمی‌شوند، ورزش صبحگاهی می‌کنند، به یک نفر هر روز سرمی‌زنند، به کلاس ورزش و موسیقی و آموزش رانندگی می‌روند و بعد از ظهر یک تا دو ساعت کتاب می‌خوانند و هزاران کار دیگر از این دست انجام می‌دهند، آیا از انجام هر روزه این کارها ناخوشنودند؟ 

مارک منسن در کتاب صوتی همه‌ چی درباره عادت ‌ها به بررسی عادت‌ها می‌پردازد و به ما می‌آموزد چطور عادات مثبت را ایجاد کنیم و عادات بد را حذف کنیم.

کتاب صوتی همه‌ چی درباره عادت ‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب برای تمام افرادی است که معتقدند با کمک عادات خوب می‌توان پیشرفت کرد. در عین حال اگر دوست دارید با عادت‌های بدتان خداحافظی کنید، شنیدن کتاب صوتی همه‌ چی درباره عادت ‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره مارک منسن

مارک منسن، نویسنده، وبلاگ‌نویس و کارآفرین آمریکایی است. او فارغ‌التحصیل رشته مدیریت مالی است، اما علاقه زیادی به روانشناسی دارد و در این زمینه مطالعات زیادی داشته است. او زمانی که کاملا ناشناس بود اولین کتابش را منتشر کرد و با اینکه کسی او را نمی‌شناخت، در کمتر از یکسال توانست ۱۵ هزار نسخه از آن را بفروشد. او همچنان وبلاگش را به روز نگه می‌دارد و یکی از پر مخاطب‌ترین وبلاگ‌های آمریکا را دارد.

معرفی نویسنده
عکس مارک منسون
مارک منسون
آمریکایی | تولد ۱۹۸۴

مارک منسون (مارک منسن) وبلاگ‌نویس آمریکایی است که کتاب‌های خودیاری او در سراسر دنیا پرفروش و محبوب هستند. در ایران هم از هر کتاب او چندین ترجمه وارد بازار شده و به خاطر صمیمت و خودمانی بودن آثارش، کتاب‌هایش خیلی زود مخاطب‌های زیادی پیدا کرده‌اند. او پیش از اینکه تبدیل به نویسنده‌ی کتاب‌های خودیاری شود، یک بلاگر شناخته‌شده و تاثیرگذار بود که محتواهایی درمورد فرهنگ، پیدا کردن شریک عاطفی دلخواه، روابط انسانی، بهبود مهارت‌های ارتباطی، تصمیم‌گیری و... تولید و منتشر می‌کرد.

نظرات کاربران

صالح
۱۳۹۷/۰۵/۳۰

بسم الرحمان الرحیم.سلام لطفا این کتاب را هم در بخش کتابخانه همگانی قرار دهید.

maryam
۱۳۹۸/۰۴/۱۳

من تو نت گشتم منسون همچین کتابی نداره که. کسی میدونه موضوع چیه؟

Zahra Sadat
۱۳۹۸/۰۱/۱۱

این کتاب جز بهترین کتاب هایی بود که من خوندم کسانی که میخوان اصولی و اساسی عادتی (عادتهایی) رو ترک کنن یا عادتی (عادت هایی) رو به سبک زندگیشون اضافه کنن بهتر اول این کتاب رو بخونن در همه زمینه ها

- بیشتر
پیام
۱۳۹۸/۰۲/۲۳

عالی بود

Yamad
۱۳۹۷/۱۲/۲۴

این کتاب هر خطش نکته داره. حجمش هم از میکروکتابای دیگه بیشتره

Bahar Abdalvand
۱۴۰۰/۰۳/۱۶

کوتاه،مفید و خلاصه درباره راهکارهای تغییر و تثبیت عادتها

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۳)
به جای اینکه از خودتان بپرسید دوست دارید به چه هدفی دست‌یابید؟ یک گام جلوتر بردارید و از خودتان بپرسید: برای اینکه آن هدف دست‌یافتنی شود چه عادت‌هایی را باید ایجاد کنید؟
Zahra Sadat
افرادی که می‌توانند برای برآورده شدن خواسته‌شان مدت طولانی‌تری تحمل کنند، به طور متوسط، از لحاظ فیزیکی سالمتر، از نظر علمی موفق‌تر و به لحاظ مالی پایدارتر هستند؛ و به طور کلی از کیفیت زندگی و ذهنی بالایی برخوردارند.
حیران
طبق بررسی ها حداقل زمان برای شکل گیری عادت ۱۸ روز، متوسط ۶۶ روز و حداکثر ۲۵۴ روز است.
آترین🍃
۴۰% از عادت‌هایی که می‌خواهیم داشته باشیم در سه هفته اول رها می‌شوند.
آترین🍃
اکثرا نیروی اراده‌شان را مردم برای دستیابی به اصلاحات موقت به کار می‌گیرند؛ در حالی‌که نیروی اراده باید صرف ایجاد عادت‌های مادام‌العمر شود.
Ahmad.ph
مدت زمان شکل‌گیری عادت طبق بررسی ها حداقل زمان برای شکل گیری عادت ۱۸ روز، متوسط ۶۶ روز و حداکثر ۲۵۴ روز است.
Ahmad.ph
«جاناتان فرانزنِ» نویسنده یک‌بار گفت که بر روی لپ‌تاپی که به اینترنت وصل است، نمی‌توان هیچ چیز خوبی نوشت. هدف شما نباید نتیجه نهایی باشد، بلکه باید شرایطی ایجاد کند که نتیجه‌ی نهایی اجتناب‌ناپذیر شود
آترین🍃
اکثرا نیروی اراده‌شان را مردم برای دستیابی به اصلاحات موقت به کار می‌گیرند؛ در حالی‌که نیروی اراده باید صرف ایجاد عادت‌های مادام‌العمر شود.
آترین🍃
پنج واقعیت درباره عادت‌ها ۴۳% از رفتارهای ما در نتیجه عادت‌ها هستند. ۹۰% از مربیان ورزش می‌گویند که برای انجام ورزش باید یک زمان و مکان مشخص وجود داشته باشد. ۴۰% از عادت‌هایی که می‌خواهیم داشته باشیم در سه هفته اول رها می‌شوند.
Ahmad.ph
افرادی که مجبورند تا نیروی اراده خود را به کار گیرند و توجه‌شان را روی کاری متمرکز کنند، در بکارگیری نیروی اراده و تمرکز روی وظایف بعدی، بسیار ضعیف عمل می‌کنند. به عبارت دیگر، نیروی اراده ما فناپذیر است و می‌تواند از بین برود.
Ahmad.ph

حجم

۳۷٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۳۷٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
۲,۸۸۰
۴۰%
تومان