دانلود و خرید کتاب هاریسون بیماری‌های قلب و عروق 2015 (ویراست نوزدهم)؛ هیپرتانسیون پولمونر، رویکرد به بیمار مبتلا به شوک، سپسیس شدید و شوک سپتیک، شوک کاردیوژنیک و ادم ریوی، کاپلاس قلبی عروقی، ایست قلبی و مرگ ناگهانی قلبی(SCD) ترجمه مهدی موسوی
کتاب هاریسون بیماری‌های قلب و عروق 2015 (ویراست نوزدهم)؛ هیپرتانسیون پولمونر، رویکرد به بیمار مبتلا به شوک، سپسیس شدید و شوک سپتیک، شوک کاردیوژنیک و ادم ریوی، کاپلاس قلبی عروقی، ایست قلبی و مرگ ناگهانی قلبی(SCD) اثر مهدی موسوی

کتاب هاریسون بیماری‌های قلب و عروق 2015 (ویراست نوزدهم)؛ هیپرتانسیون پولمونر، رویکرد به بیمار مبتلا به شوک، سپسیس شدید و شوک سپتیک، شوک کاردیوژنیک و ادم ریوی، کاپلاس قلبی عروقی، ایست قلبی و مرگ ناگهانی قلبی(SCD)

معرفی کتاب هاریسون بیماری‌های قلب و عروق 2015 (ویراست نوزدهم)؛ هیپرتانسیون پولمونر، رویکرد به بیمار مبتلا به شوک، سپسیس شدید و شوک سپتیک، شوک کاردیوژنیک و ادم ریوی، کاپلاس قلبی عروقی، ایست قلبی و مرگ ناگهانی قلبی(SCD)

معرفی کتاب هاریسون بیماری‌های قلب و عروق 2015 (ویراست نوزدهم)؛ هیپرتانسیون پولمونر، رویکرد به بیمار مبتلا به شوک، سپسیس شدید و شوک سپتیک، شوک کاردیوژنیک و ادم ریوی، کاپلاس قلبی عروقی، ایست قلبی و مرگ ناگهانی قلبی(SCD)

کتاب اصول پزشکی داخلی هاریسون که با نام اصلی Harrison’s Principle of Internal Medicine مشهور است، بهترین و کامل ترین کتاب آموزشی برای دروس تخصصی دانشجویان مقطع کارورزی (انترنی) و رزیدنتی (دستیاری) پزشکی است. علاوه بر دانشجویان، اساتید و حتی متخصصان نیز برای یادآوری دقیق تر اصول بخش داخلی، به این کتاب رجوع می‌کنند.

کتاب حاضر یعنی، "هاریسون بیماری‌های قلب و عروق 2015 (ویراست نوزدهم)؛ هیپرتانسیون پولمونر، رویکرد به بیمار مبتلا به شوک، سپسیس شدید و شوک سپتیک، شوک کاردیوژنیک و ادم ریوی، کاپلاس قلبی عروقی، ایست قلبی و مرگ ناگهانی قلبی(SCD) " ، نوشته ی تینسلی راندولف هاریسون است. ترجمه ی این کتاب توسط گروهی از مترجمین به نام‌های دکتر مهدی موسوی (متخصص قلب و عروق، فلوشیپ اینترونشنال کاردیولوژی و استادیار دانشگاه علوم پزشکی البرز) و دکتر سلماز کلهر و ویراستاری دکتر مهدی موسوی صورت گرفته و از انتشارات تیمورزاده به چاپ رسیده است.

این کتاب در 5 فصل گردآوری شده است. فصل ابتدایی، هیپرتانسیون پولمونر، پاتوبیولوژی آن، تشخیص و طبقه بندی و درمان دارویی این بیماری را بررسی کرده است. فصل دوم مختص رویکرد به بیمار مبتلا به شوک است که در آن درباره ی درمان‌های کمکی، انواع شوک مانند هیپو آدرنال، تروماتیک، کاردیوژنیک و پاسخ عضوی بحث شده است. فصل بعدی تعاریف و اتیولوژی سپسیس، پاتوفیزیولوژی، مکانیسم‌های میزبان برای درک وجود میکروب‌ها، پاسخ‌های موضعی و سیستمیک میزبان به میکروب‌های مهاجم، اختلال عملکرد اعضا و شوک و تظاهرات بالینی را توضیح می‌دهد. فصل چهارم ادم ریوی و درمان آن، شوک کاردیوژنیک، آنفارکتوس حاد میوکارد و ملاحظات خاص را مورد بحث قرار می‌دهد. فصل پایانی، بازنگری و تعریف کلاپس قلبی عروقی، اتیولوژی و وقایع شروع کننده، درمان ایست قلبی، پیشگیری از مرگ ناگهانی قلبی در افراد پرخطر بدون سابقه را توضیح داده است.

مطالعه‌ی کتاب "هاریسون بیماری‌های قلب و عروق 2015 (ویراست نوزدهم)؛ هیپرتانسیون پولمونر، رویکرد به بیمار مبتلا به شوک، سپسیس شدید و شوک سپتیک، شوک کاردیوژنیک و ادم ریوی، کاپلاس قلبی عروقی، ایست قلبی و مرگ ناگهانی قلبی(SCD)" را برای چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم:

مخاطبین این کتاب، دو دسته از دانشجویان رشته پزشکی هستند؛ دانشجویان مقطع کارورزی که برای آمادگی آزمون جامع پیش کارورزی در حال مطالعه دروس داخلی اند و دیگری، فارغ التحصیلان پزشکی که داوطلب آزمون جامع رزیدنتی (دستیاری) برای ادامه تحصیل در یک رشته تخصصی ویژه هستند. علاوه بر این، پزشکان مشغول طبابت نیز برای بررسی نکات کلیدی و خاص به این رفرنس مراجعه می‌کنند.

ویروس کرونا؛ کتابی برای کودکان
الیزابت جنر
مغز؛ داستان شما
دیوید ایگلمن
دستورالعمل عمومی پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونای جدید (کوئید۱۹)
جانگ ونگ هونگ
چکیده فیزیولوژی پزشکی گایتون و هال
آرتور گایتون
بدن؛ راهنمای ساکنان
بیل برایسون
آناتومی بالینی اسنل (1) | تنه ، شکم، لگن و پشت
ریچارد اسنل
سطر به سطر مغز و اعصاب
کامران احمدی
آنچه باید درباره سرطان پستان بدانیم
زینب اشعری
شناخت و درمان سنگ کلیه
نجمه شمس‌پور
نسخه نویسی
پیام کشاورز چافجیری
آزمون پرانترنی (اسفند ۹۹)
کامران احمدی
مروری بر ژنتیک مولکولی
عزت عسگرانی
مرور سریع وکاربردی برانوالد با دکتر امیری (فصول۱۰ ـ ۱۱ ـ ۱۲)
سعید امیری پویا
سوالات ارتقا و بورد داخلی (۹۷ و ۹۸)
کامران احمدی
سطر به سطر پوست
کامران احمدی
گایدلاین قلب و عروق
تنسلی‌ راندولف هریسون
Medical Terminology: An Illustrated Guide 9th Edition اصطلاحات پزشکی: راهنمای تصویر ویرایش نهم (زبان اصلی)
Barbara Janson Cohen
آزمایش‌های رایج پزشکی به زبان ساده
محسن فارسی
ایمونولوژی پایه؛ فعالیت ها و بیماری های سیستم ایمنی
ابول کا. عباس
گایدلاین غدد و متابولیسم (هاریسون 2022 - سسیل 2022)
کامران احمدی
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان