دانلود و خرید کتاب مبانی طب داخلی سسیل؛ بیماری های قلب و عروق محمد اف. الگاهیم ترجمه مهدی موسوی
کتاب مبانی طب داخلی سسیل؛ بیماری های قلب و عروق اثر محمد اف. الگاهیم

کتاب مبانی طب داخلی سسیل؛ بیماری های قلب و عروق

معرفی کتاب مبانی طب داخلی سسیل؛ بیماری های قلب و عروق

معرفی کتاب مبانی طب داخلی سیسیل(ویراست نهم)؛ بیماری‌های قلب و عروق

کتاب ضروریات داخلی یا مبانی طب داخلی سیسیل که با نام اصلی Cecil Essentials of Medicine مشهور است، یکی از مطرح‌ترین کتاب‌های حیطه‌ی پزشکی داخلی است که توسط انتشارات الزویر منتشر شده است. این کتاب یکی از منابع آموزشی مهم برای دروس تخصصی دانشجویان مقطع کارورزی (انترنی) و رزیدنتی (دستیاری) پزشکی است. علاوه بر دانشجویان، اساتید و حتی متخصصان نیز برای یادآوری دقیق‌تر اصول بخش داخلی، به این کتاب رجوع می‌کنند.

کتاب حاضر یعنی، "مبانی طب داخلی سیسیل(ویراست نهم)؛ بیماری‌های قلب و عروق " ، نوشته‌ی آندرئولی و کارپنتر است. ترجمه‌ی این کتاب توسط گروهی از مترجمین به نام‌های دکتر مهدی موسوی (متخصص قلب و عروق، فلوشیپ اینترونشنال کاردیولوژی و استادیار دانشگاه علوم پزشکی البرز)، دکتر لیلا ابراهیمی فرسنگی (متخصص قلب و عروق) و آزاده محمدی‌ها صورت گرفته و از انتشارات تیمورزاده به چاپ رسیده است.

این کتاب در 12 فصل گردآوری شده است. ابتدا با یادآوری ساختار و عملکرد قلب و عروق طبیعی آغاز کرده است. سپس عناوینی چون ارزیابی بیماری قلبی-عروقی، آزمایش‌ها و روش‌های تشخیصی در بیماری‌های قلب و عروق، نارسایی قلبی و کاردیومیوپاتی، بیماری های مادرزادی قلب، بیماری های دریچه ای و کرونری قلب، آریتمی های قلبی، بیماری‌های پریکارد و میوکارد و هیپرتانسیون را مطرح کرده است. این کتاب فهرستی مجزا از اشکال و جداول دارد که تسهیلگر یادگیری و تفسیر نوار قلب است.

مطالعه‌ی کتاب "مبانی طب داخلی سیسیل(ویراست نهم)؛ بیماری‌های قلب و عروق " را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم:

مخاطبین این کتاب، دو دسته از دانشجویان رشته پزشکی هستند؛ دانشجویان مقطع کارورزی که برای آمادگی آزمون جامع پیش کارورزی در حال مطالعه دروس داخلی اند و دیگری، فارغ التحصیلان پزشکی که داوطلب آزمون جامع رزیدنتی (دستیاری) برای ادامه تحصیل در یک رشته تخصصی ویژه هستند. علاوه بر این، پزشکان مشغول طبابت نیز برای بررسی نکات کلیدی و خاص به این رفرنس مراجعه می‌کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۷٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان