دانلود و خرید کتاب مبانی طب داخلی سسیل؛ بیماری های غدد و متابولیسم گلن دی برانستین ترجمه سعدالله اسماعیلی
کتاب مبانی طب داخلی سسیل؛ بیماری های غدد و متابولیسم اثر گلن دی برانستین

کتاب مبانی طب داخلی سسیل؛ بیماری های غدد و متابولیسم

معرفی کتاب مبانی طب داخلی سسیل؛ بیماری های غدد و متابولیسم

معرفی کتاب مبانی طب داخلی سیسیل(ویراست نهم)؛ بیماری‌های غدد و متابولیسم

کتاب ضروریات داخلی یا مبانی طب داخلی سیسیل که با نام اصلی Cecil Essentials of Medicine مشهور است، یکی از مطرح‌ترین کتاب‌های حیطه‌ی پزشکی داخلی است که توسط انتشارات الزویر منتشر شده است. این کتاب یکی از منابع آموزشی مهم برای دروس تخصصی دانشجویان مقطع کارورزی (انترنی) و رزیدنتی (دستیاری) پزشکی است. علاوه بر دانشجویان، اساتید و حتی متخصصان نیز برای یادآوری دقیق‌تر اصول بخش داخلی، به این کتاب رجوع می‌کنند.

کتاب حاضر یعنی، "مبانی طب داخلی سیسیل(ویراست نهم)؛ بیماری‌های غدد و متابولیسم " ، نوشته‌ی آندرئولی و کارپنتر است. ترجمه‌ی این کتاب توسط دکتر سعداله اسماعیلی صورت گرفته و از انتشارات تیمورزاده به چاپ رسیده است.

این کتاب دارای 8 فصل مطالب تئوری است. عناوینی مانند محور هیپوتالاموس-هیپوفیز، ارزیابی غده‌ی تیروئید، هیپرتیروئیدی، پرکاری قسمت مرکزی آدرنال، سوء تغذیه در بیماران بستری، تعریف و همه گیرشناسی، ژنیکماستی، پرولاکتین و هورمون رشد، دیابت بی‌مزه و گنادوتروپین‌ها، سندرم ترشح نامناسب هورمون ضد ادراری، تومورهای هیپوفیز، ندول‌های منفرد تیروئید، کارسینوم تیروئید، پاتولوژی چاقی و دیابت شیرین در این فصل‌ها مطرح شده‌اند. همچنین این کتاب شامل 7 فصل جداگانه مختص شکل‌هاست که مطالبی مانند روش‌های معمول باریاتریک، راه‌های بیوسنتز استروئید، سیر طبیعی دیابت و افتالموپاتی گریوز در این اشکال آموزش داده شده‌اند.

مطالعه‌ی کتاب "مبانی طب داخلی سیسیل(ویراست نهم)؛ بیماری‌های غدد و متابولیسم " را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم:

مخاطبین این کتاب، دو دسته از دانشجویان رشته پزشکی هستند؛ دانشجویان مقطع کارورزی که برای آمادگی آزمون جامع پیش کارورزی در حال مطالعه دروس داخلی‌اند و دیگری، فارغ التحصیلان پزشکی که داوطلب آزمون جامع رزیدنتی (دستیاری) برای ادامه تحصیل در یک رشته تخصصی ویژه هستند. علاوه بر این، پزشکان مشغول طبابت نیز برای بررسی نکات کلیدی و خاص به این رفرنس مراجعه می‌کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان