دانلود و خرید کتاب مبانی طب داخلی سیسیل(ویراست نهم)؛ بیماری‌های تنفسی و اصول مراقبت‌های ویژه‌ی ریوی جیسون ام. الیوت ترجمه رامین اعتصامی
کتاب مبانی طب داخلی سیسیل(ویراست نهم)؛ بیماری‌های تنفسی و اصول مراقبت‌های ویژه‌ی ریوی اثر جیسون ام. الیوت

کتاب مبانی طب داخلی سیسیل(ویراست نهم)؛ بیماری‌های تنفسی و اصول مراقبت‌های ویژه‌ی ریوی

انتشارات:تیمورزاده
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مبانی طب داخلی سیسیل(ویراست نهم)؛ بیماری‌های تنفسی و اصول مراقبت‌های ویژه‌ی ریوی

معرفی کتاب مبانی طب داخلی سیسیل(ویراست نهم)؛ بیماری‌های تنفسی و اصول مراقبت‌های ویژه‌ی ریوی

کتاب ضروریات داخلی یا مبانی طب داخلی سیسیل که با نام اصلی Cecil Essentials of Medicine مشهور است، یکی از مطرح‌ترین کتاب‌های حیطه‌ی پزشکی داخلی است که توسط انتشارات الزویر منتشر شده است. این کتاب یکی از منابع آموزشی مهم برای دروس تخصصی دانشجویان مقطع کارورزی (انترنی) و رزیدنتی (دستیاری) پزشکی است. علاوه بر دانشجویان، اساتید و حتی متخصصان نیز برای یادآوری دقیق‌تر اصول بخش داخلی، به این کتاب رجوع می‌کنند.

کتاب حاضر یعنی، "مبانی طب داخلی سیسیل(ویراست نهم)؛ بیماری‌های تنفسی و اصول مراقبت‌های ویژه‌ی ریوی " ، نوشته ی آندرئولی و کارپنتر است. این کتاب توسط دکتر رامین اعتصامی ترجمه شده و توسط انتشارات تیمورزاده به چاپ رسیده است.

در فهرست مطالب این کتاب به عناوینی چون بیماری‌های انسدادی و عروقی ریه، اختلالات فضای پلور، بیماری‌های عفونی ریه و بیماری‌های نئوپلاستیک ریه پرداخته شده است. در زیر مجموعه‌ی هر یک از این عناوین اصلی، موارد زیر مورد بررسی قرار گرفته‌اند: اختلالات برونشیولی، آپنه‌ی انسدادی خواب، هیپرتانسیون ثانویه‌ی ریوی، تکامل ریه و برونشکتازی.

قسمت دوم این کتاب، فهرستی از شکل‌ها و جدول‌ها را ارائه داده است که به توضیح مباحث از طریق شکل پرداخته است. از جمله موارد مطرح شده طبقه‌بندی انواع بیماری‌های انسدادی ریه و رادیوگرافی قفسه سینه هستند.

مطالعه‌ی کتاب "مبانی طب داخلی سیسیل(ویراست نهم)؛ بیماری‌های تنفسی و اصول مراقبت‌های ویژه‌ی ریوی " را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم:

مخاطبین این کتاب، دو دسته از دانشجویان رشته پزشکی هستند؛ دانشجویان مقطع کارورزی که برای آمادگی آزمون جامع پیش کارورزی در حال مطالعه دروس داخلی اند و دیگری، فارغ التحصیلان پزشکی که داوطلب آزمون جامع رزیدنتی (دستیاری) برای ادامه تحصیل در یک رشته تخصصی ویژه هستند. علاوه بر این، پزشکان مشغول طبابت نیز برای بررسی نکات کلیدی و خاص به این رفرنس مراجعه می‌کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

حجم

۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان