دانلود و خرید کتاب هوش تجاری (خلاصه کتاب) دیو مارکوم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب هوش تجاری (خلاصه کتاب)

«هوش تجاری» کتابی است که ۳ فرد برگزیده و متخصص در کسب‌وکار، دیو مارکوم، استو اسمیت و ماهان خالسا آن را نوشته‌اند. آنها در این میکروکتاب می‌گویند که چطور با استفاده از هوش تجاری، به آن‌چه که در زندگی و کسب‌وکارتان می‌خواهید برسید. در واقع هوش تجاری، توانایی شما در به اجرا درآوردن کارهاست، اینکه بتوانید از ایده‌هایی که به ذهنتان می‌رسد بهترین نتایج را بدست آورید. همچنین در این میکروکتاب یاد می‌گیریم: استفاده بیشتر افرد از زمان: به طوریکه شما بتوانید از استعدادهایتان بهتر استفاده کنید و به ارزش کسب و کارتان بیافزایید. استفاده درست از منابع: به شما کمک می‌کند تا با بالاترین میزان تولید، بهترین نتیجه را بدست آورید. تصمیم‌گیری بهتر: به شما و تمام کسانی که با شما کار می‌کنند کمک کند تا تصمیم‌های استراتژیک بهتری بگیرید. ایجاد روابط قطعی بین عملکردها و نتایج: به‌طوری‌که شما می‌توانید بیشتر از آنچه در آینده عملی است انجام دهید. افزایش دقت: افرادی که از آن استفاده می‌کنند دقتشان به خصوص در کسب‌و کار افزایش می‌یابد. راه‌حل: نشان دادن راه حل های خوب و مناسب در مواقعی که مشکلات بحرانی به وجود می‌آید. انتخاب اولویت: به شما و سایر افراد شرکت کمک می‌کند که اولویت‌های مناسب را انتخاب کنید.

نظرات کاربران

Isa Yazdankarimi
۱۳۹۸/۰۵/۱۸

به نام خدا کتابی عالی و بسیار مفید. به نظر من میکرو کتاب ها بخصوص این چنین کتابها را باید خواند نه گوش داد چون در برخی مواقع مجبور به توقف و تحلیل راه حل ارائه شده هستیم و از لحاظ

- بیشتر
سعید
۱۳۹۸/۰۴/۱۲

اگه بدخواب هستین حتما این کتاب رو گوش بدین تا راحت خوابتون ببره. توصیه میکنم هرگز موقع رانندگی این کتاب رو گوش ندین. چون خودم دوبار نزدیک بود خوابم ببره.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۱٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۴۱٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان