دانلود و خرید کتاب آخرین نشانه‌های ظهور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آخرین نشانه‌های ظهور

کتاب آخرین نشانه‌های ظهور

امتیاز:
۴.۲از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آخرین نشانه‌های ظهور

«آخرین نشانه‌های ظهور» گز‌ید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه‌ای شامل چهل روایت است، روایاتی از ائمه معصوم، علیهما السلام که جملگی از نشانه‌ها و حوادث سال‌های قبل از ظهور پرده برمی‌دارند. این اثر کوتاه و خواندنی را واحد پژوهش و تحقیق مؤسسه فرهنگی موعود عصر گردآوری کرده‌است. پیشگویی‌ها و نشانه‌های ظهور موعود آخرالزمان مهم‌ترین و زیباترین فصل کتاب رسالت انبیاء است؛ به‌طوری که در میان منابع اسلامی و روایات ائمه دین، مفصلاً به این موضوع پرداخته شده‌است. کتاب به دو بخش کلی تقسیم می‌شود. در بخش اول و ذیل عنوان نشانه‌های حتمی ظهور، روایاتی در خصوص عناوین زیر آمده‌است: ۱.شورش سفیانی ۲. قیام یمانی ۳.صیحه آسمانی در بیست و سوم ماه رمضان ۴. شهادت نفس زکیه ۵. فرو رفتن سپاه در بیابان بخش دوم با عنوان نشانه‌های غیر حتمی نزدیک به ظهور مهدی(عج)، شامل روایات متعددی در این‌باره است.

نظرات کاربران

بلومری
۱۳۹۹/۰۱/۰۲

ان شاءالله که با خوندن این کتاب عالی، اگاه به نشانه های ظهور امام زمانمون باشیم و خودمون رو آماده کنیم.اللهم عجل لولیک الفرج💙

mahdi.ch73
۱۳۹۶/۱۰/۲۹

مختصر و مفید

ehsan fatahi
۱۴۰۲/۰۶/۱۱

بنظرم افسانه س بیشتر تا واقعیت. اکثر احادیثم از بحار الانوار آورده که همه میدونن درستی بحار چقدر مورد شکه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۱)
امام صادق (ع) فرمودند: «خَمسٌ قَبلَ قِیامِ القائِمِ مِنَ العَلامات: الصَّیحَةُ وَ السُّفیانی، وَالخَسفُ بِالبَیداءَ، وَ خُروجُ الَیمانی وَ قَتلُ نَفسِ الزَّکیةِ؛ پنج نشانه پیش از قیام قائم (ع) خواهد بود: صیحه، سفیانی، فرو رفتن در بیابان، قیام یمانی و شهادت نفس زکیه.»
سیّد جواد
حضرت علی (ع) فرمودند: «اِنتَظِروُا الفَرَجَ مِن ثَلاثٍ: اِختِلافُ اَهلِ الشّامِ فیما بَینَهُم وَالرّایاتُ السُّودُمِن خُراسانٍ وَ الفَزِعَةُ فی شَهرِ رَمَضانَ؛ منتظر فرج و گشایش را از سه چیز باشید: اختلاف ساکنان شام درباره آنچه که در میانشان است و پرچم‌های سیاه خراسان و هراس و سردرگمی مردم در ماه رمضان.»
بلومری
امام صادق (ع) فرمودند: «خَمسٌ قَبلَ قِیامِ القائِمِ مِنَ العَلامات: الصَّیحَةُ وَ السُّفیانی، وَالخَسفُ بِالبَیداءَ، وَ خُروجُ الَیمانی وَ قَتلُ نَفسِ الزَّکیةِ؛ پنج نشانه پیش از قیام قائم (ع) خواهد بود: صیحه، سفیانی، فرو رفتن در بیابان، قیام یمانی و شهادت نفس زکیه.»
shariaty
ندایی سر داده می‌شود که تمام آنها که در دور و نزدیکند آن را می‌شنوند و مایة رحمت برای مؤمنان و عذاب برای کافران است. راوی عرض می‌کند: پدر و مادرم به فدایتان آن ندا چیست؟ حضرت پاسخ می‌دهند: سه صدا در ماه رجب خواهد بود. اوّلین آنها: بدانید که لعنت خدا شامل حال ظالمان خواهد شد و دومین: ای جمعیت مؤمنان قیامت (ظهور) نزدیک شده است و سوم: بدنی نمایان در قرص خورشید دیده می‌شود که بانگ می‌زند: آگاه باشید که خداوند فلان بن فلان را برای هلاک ظالمان فرستاده است. در آن هنگام فرج مؤمنان می‌آید و خداوند سینه‌هایشان را شفا می‌بخشد و گرفتگی دل‌هایشان را برطرف می‌کند.» دستی در آسمان
Z313
۱. شورش سفیانی مدّت حکومت سفیانی امام صادق (ع) فرمودند: «اَلسُّفیانی مِنَ الَمحتُومِ وَ خُروجُهِ فی رَجَبٍ، فِاذا مَلَک الکورَ الخَمسَ مَلَک تِسعَةَ اَشهُرٍ وَلَم یزَد عَلَیها یوماً؛ سفیانی از (نشانه‌های) حتمی است و در ماه رجب شورش می‌کند. وقتی بر مناطق پنجگانه سیطره یافت دقیقاً نُه ماه که حتّی یک روز هم بیشتر نمی‌شود، حکومت خواهد کرد.»
کاربر ۲۷۹۹۷۵۳
فاصله میان شهادت نفس زکیه و ظهور امام پنجم (ع) فرمودند: «لَیسَ بَینَ قِیامِ القائِمِ وَ قَتلِ نَفسِ الزَّکیة اَکثَرَ مِن خَمسَ عَشرَةَ لَیلَةٍ؛ میان قیام قائم و شهادت نفس زکیه بیش از پانزده شب فاصله نخواهد افتاد.»
shariaty
چه کسانی راستگویان و دروغگویان را از هم تمیز می‌دهند؟ فرمودند: «کسانی که احادیث ما را روایت می‌کنند، از هم تمیز می‌دهند آن هم پیش از آنکه اتّفاقی بیفتد و می‌دانند که ایشان بر حق و راستگویند».
MMA
وقتی که در ماه رمضان صیحه‌ای واقع شد پس از آن در ماه شوّال آتش جنگ برافروخته گشته و مردم برای تهیه غذا مهاجرت کرده و در ماه ذی‌قعده با هم می‌جنگند و حجّاج غارت می‌شوند و در ماه ذی‌حجّه خون به پا می‌شود.
Z313
میان قیام قائم و شهادت نفس زکیه بیش از پانزده شب فاصله نخواهد افتاد
Z313
یک منادی از آسمان در ابتدای روز ندا در می‌دهد که حق با آل علی و شیعیانش است و سپس شیطان در انتهای روز بانگ می‌زند که حق با عثمان و پیروانش است و اهل باطل در آن زمان دچار تردید می‌شوند.»
Z313

حجم

۲۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۲۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۲,۰۰۰
تومان