با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتیات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب یان و یولیا تنها هستند
«یان و یولیا تنها هستند» به قلم مارگارت رتیچ و ترجمهی مریم قندهاری، جلد پنجم از مجموعهی ۱۰جلدی یان و یولیا است که ماجراهای روزمرهی دو کودک را با زبانی ساده، شیرین و تصاویری جذاب روایت میکند. این کتاب برای کودکان گروه سنی الف و ب مناسب است.
برای تجربهای بهتر در دانلود کتاب یان و یولیا تنها هستند و خواندن آن، اپلیکیشن طاقچه را بهصورت رایگان نصب کنید. در اپلیکیشن میتوانید مطالعهی خود را شخصیسازی کنید و لذت خواندن و شنیدن کتابها را همیشه و همهجا تجربه کنید. علاوهبر دسترسی آسان، امکان خرید هزاران کتاب صوتی و الکترونیکی با تخفیفهای ویژه و بهترین قیمت هم فراهم است.
مشخصات کتاب الکترونیکی
| نام کتاب | یان و یولیا تنها هستند |
|---|---|
| موضوع | داستان کودک و نوجوانان |
| نویسنده | مارگارت رتیچ |
| مترجم | مریم قندهاری |
| انتشارات | انتشارات بینالمللی آبرنگ |
| سال انتشار نسخه فیزیکی | ۱۳۹۳/۰۵/۲۳ |
| فرمت کتاب | |
| حجم فایل کتاب | ۶.۰۲ مگابایت |
| شابک | ۹۷۸۶۰۰۲۵۲۲۱۶۰ |
| تعداد صفحهها | ۱۶ صفحه |
| قیمت کتاب | ۲۰۰۰ تومان |
| برچسب | مجموعه یان و یولیا، کمپین دنیای قشنگ تو - ۹۸، کمپین دنیای قشنگ تو - ۹۹ |
یان و یولیا حیوان خانگی دارند![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
مارگارت رتیچ
یان و یولیا در مهد کودکمارگارت رتیچ
یان و یولیا باغچه دارندمارگارت رتیچ
یان و یولیا جشن تولد می گیرندمارگارت رتیچ
یان و یولیا مریض می شوندمارگارت رتیچ
یان و یولیا مسافرت میروندمارگارت رتیچ
یان و یولیا به مدرسه می روندمارگارت رتیچ
یان و یولیا اسباب کشی می کنندمارگارت رتیچ
ماجراچی اوشاق؛ من یانغین سؤندورنم![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
امیلی بومون
ماجراچی اوشاق؛ من کیرایه موتورچویامامیلی بومون
ماجراچی اوشاق؛ دنیز اوغرولارینین آراسینداامیلی بومون
ماجراچی اوشاق؛ من یاریشما سوروجوسویمامیلی بومون
ماجراچی اوشاق؛ من حیوانچیلیق ایشینه باخانامامیلی بومون
ماجراچی اوشاق؛ من قیرمیزی دریلییمامیلی بومون
ماجراچی اوشاق؛ من گمیچییمامیلی بومون
ماجراچی اوشاق؛ من تاکسی سوروجوسویمامیلی بومون
ماجراچی اوشاق؛ بیز یولا چیخیریقامیلی بومون
ماجراچی اوشاق؛ من لوکوموتیو سوروجوسویمامیلی بومون
نظر شما دربارهٔ این کتاب
نظرات کاربران
برای بچه ها خوبه داستانش راجب یه خواهر و برادر هستند که تنها تو خونه میمونند مسئولیت پذیری به بچه ها یاد میده