دانلود و خرید کتاب مترسکی در شالیزار محمد عزیزی مبارکه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب مترسکی در شالیزار

کتاب مترسکی در شالیزار

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مترسکی در شالیزار

کتاب مترسکی در شالیزار نوشتهٔ محمد عزیزی مبارکه است. انتشارات متخصصان این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب مترسکی در شالیزار

کتاب مترسکی در شالیزار داستان کودکی کنجکاو است که در زادروز خود در پایان اردیبهشت ماه، به شالیزاری سرسبز در انتهای خیابان محل زندگی خود می‌رود و نزدیک یک مترسک اسرارآمیز می‌نشیند، اما آن روز به ناگاه، حوادث به گونه‌ٔ دیگری رخ می‌دهد. مترسک، در حقیقت فیلسوفی آگاه و خردمند است که به هر پرسشی، پاسخی شیوا و شایسته می‌دهد و از هر دری سخن می‌راند. هر پاسخی پرسش دیگری را بر می‌انگیزد و او خردمندانه به آنها مانند یک دانای کل پاسخ می‌گوید.

درباره انتشارات متخصصان

انتشارات متخصصان با توجه به تخصص چندین ساله در صنعت چاپ و نشر کتاب و داشتن شناخت کامل و جامع از بازار، اقدام به چاپ بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ جلد کتاب در رشته‌های ادبی شامل شعر و داستان و رمان، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و رشته‌های مهندسی کرده است. آغاز کار انتشارات متخصصان به سال های ۸۵-۸۶ برمی‌گردد و در طول این سال‌ها به واسطهٔ تجربه و شناخت پذیرای چاپ کتاب بیش از ۲۰۰۰ نویسنده بوده است.

خواندن کتاب مترسکی در شالیزار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران داستان ایرانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مترسکی در شالیزار

«در یکی از روزهای بهاران در پایان اردیبهشت، به روزی معتدل که نسیمی خنک گلزار را به شور و نشاط می‌آورد و مرده را گویی فرمان به حیات دوباره می‌دهد؛ در کشتزاری خرم، پسری به عادت همیشگی به شالیزاری سرسبز می‌رفت و مشغول تماشای زمین و آسمان می‌شد و به چشم‌اندازهای دور دست نگاه می‌کرد و گاه و بیگاه در اندیشه فرو می‌رفت. آنجا زیبایی گل‌ها و رایحه‌ی خوشبوی مشکین آن، فضا را آکنده می‌کرد و ابرهای تکه‌تکه که گهگاه خورشید را می‌پوشاند سایه‌آی گذرا بر شالیزار می‌انداخت و بار دیگر خورشید از میانه‌ی آسمان پرتوهای پرتوان خود را بر زمین سرزنده و سرسبز پیشکش می‌کرد. بادی دلپذیر و خنک و در آفتابی نیمه‌گرم همانند دست نوازشی بر سر و صورت مستانگی ر خرد را پدید می‌آورد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۷۱ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۷۱ صفحه

قیمت:
۶۰,۷۵۰
تومان