دانلود و خرید کتاب راهنمای تکنیک MRI کاترین وست بروک ترجمه سینا مردفر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب راهنمای تکنیک MRI

کتاب راهنمای تکنیک MRI

معرفی کتاب راهنمای تکنیک MRI

کتاب راهنمای تکنیک MRI نوشتهٔ کاترین وست بروک و ویلی بلک ول و ترجمهٔ سینا مردفر و منا فاضل قاضیانی است. نشر سنجاق این کتاب را به‌صورت الکترونیک منتشر کرده است.

درباره کتاب راهنمای تکنیک MRI

کتاب راهنمای تکنیک MRI همراه عملی آن است و به عنوان راهنمای تکنیک‌ها و پروتکل‌های اسکن MRI در نظر گرفته شده است. هدف کتاب کمک به پزشکان MRI از همه نظر برای بهینه‌سازی پروتکل‌ها، بهبود کیفیت تصویر و شناسایی و اصلاح آرتیفکت‌های رایج است. کتاب به دو بخش تقسیم شده است. 

  • بخش ۱، جنبه‌های اصلی نظری را که به عمل بالینی مربوط می‌شود را پوشش می‌دهد. فصل‌هایی در مورد توالی‌های پالس، دروازه‌گذاری قلبی، مراقبت و ایمنی بیمار و مواد کنتراست گسترش یافته است. بخش ۱ همچنین نکات عملی در مورد تجهیزات، پارامترهای پروتکل و آرتیفکت‌ها را شامل می‌شود.
  • بخش ۲، شامل راهنمای گام به گام بررسی هر ناحیه تشریحی می‌باشد و بیشتر تکنیک‌هاي شایع را پوشش می‌دهد که هم اکنون شامل بخش‌هایی در مورد تصویربرداری روده و پروستات نیز هست.

نشر سنجاق زیرمجموعهٔ «طاقچه» برای ناشر- مؤلفان است. نشر سنجاق از صفر تا صد انتشار کتاب کنار مؤلفان و مترجمان است و آن‌ها را با ارائهٔ باکیفیت تمام خدمات لازم، پشتیبانی و همراهی می‌کند. این نشر سفارش انتشار کتاب و اثر در هر حوزه‌ای (داستان و رمان، کتاب‌های علمی، کتاب شعر، تبدیل پایان‌نامه به کتاب و…) را می‌پذیرد. کتاب‌ها با این انتشارات، منتشر می‌شوند، می‌توانند به‌دست میلیون‌ها مخاطب برسند و نویسنده می‌تواند با فروش کتابش درآمدی ماهانه کسب کند. این انتشارات برای افرادی است که می‌خواهند کتاب جدیدی منتشر کنند و برای افرادی است که پیش از این، کتابی منتشر کرده‌اند و اکنون می‌خواهند نسخهٔ الکترونیکی آن را منتشر کنند.

خواندن کتاب راهنمای تکنیک MRI را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه در باب پزشکی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۹٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۵۷۸ صفحه

حجم

۳۹٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۵۷۸ صفحه

قیمت:
۱۴۰,۰۰۰
تومان