دانلود و خرید کتاب فیزیک سیستم های توموگرافی کامپیوتری (سی تی اسکن) علی چاپاریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فیزیک سیستم های توموگرافی کامپیوتری (سی تی اسکن) اثر علی چاپاریان

کتاب فیزیک سیستم های توموگرافی کامپیوتری (سی تی اسکن)

معرفی کتاب فیزیک سیستم های توموگرافی کامپیوتری (سی تی اسکن)

کتاب فیزیک سیستم های توموگرافی کامپیوتری (سی تی اسکن) نوشتهٔ علی چاپاریان و محمدرضا الهایی و ابوالفضل کوزری است. نشر سنجاق این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب فیزیک سیستم های توموگرافی کامپیوتری (سی تی اسکن)

کتاب فیزیک سیستم های توموگرافی کامپیوتری (سی تی اسکن) برای تدریس دروس مرتبط با فیزیک سیستم‌های تصویربرداری پزشکی نوشته شده است. دانشجویان کارشناسی رادیولوژی (پرتوشناسی)، دانشجویان دکترا و کارشناسی ارشد فیزیک پزشکی، فناوری تصویربرداری و پرتوپزشکی، دستیاران رادیولوژی و دانشجویان پزشکی می‌توانند از این کتاب استفاده کنند. علاقه‌مندان طبق سرفصل‌های اعلام شدهٔ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تمامی و یا قسمتی از مطالب این کتاب می‌توانند بهره ببرند.

درباره نشر سنجاق

نشر سنجاق زیرمجموعهٔ «طاقچه» برای ناشر- مؤلفان است. نشر سنجاق از صفر تا صد انتشار کتاب کنار مؤلفان و مترجمان است و آن‌ها را با ارائهٔ باکیفیت تمام خدمات لازم، پشتیبانی و همراهی می‌کند. این نشر سفارش انتشار کتاب و اثر در هر حوزه‌ای (داستان و رمان، کتاب‌های علمی، کتاب شعر، تبدیل پایان‌نامه به کتاب و…) را می‌پذیرد. کتاب‌ها با این انتشارات، منتشر می‌شوند، می‌توانند به‌دست میلیون‌ها مخاطب برسند و نویسنده می‌تواند با فروش کتابش درآمدی ماهانه کسب کند. این انتشارات برای افرادی است که می‌خواهند کتاب جدیدی منتشر کنند و برای افرادی است که پیش از این، کتابی منتشر کرده‌اند و اکنون می‌خواهند نسخهٔ الکترونیکی آن را منتشر کنند.

خواندن کتاب فیزیک سیستم های توموگرافی کامپیوتری (سی تی اسکن) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران پزشکی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۳۹ صفحه

حجم

۱۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۳۹ صفحه

قیمت:
۱۴۰,۰۰۰
تومان