دانلود و خرید کتاب آسکی قلب و عروق ۱۳۹۹ الی ۱۴۰۲
کتاب آسکی قلب و عروق ۱۳۹۹ الی ۱۴۰۲ اثر امین الهی فر

کتاب آسکی قلب و عروق ۱۳۹۹ الی ۱۴۰۲

گردآورنده:امین الهی فر
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آسکی قلب و عروق ۱۳۹۹ الی ۱۴۰۲

کتاب آسکی قلب و عروق ۱۳۹۹ الی ۱۴۰۲ نوشتهٔ امین الهی فر است. انتشارات گزینه پارسیان طب این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی همراه با نمونهٔ سؤالات آسکی بورد سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۲.

درباره کتاب آسکی قلب و عروق ۱۳۹۹ الی ۱۴۰۲

کتاب آسکی قلب و عروق ۱۳۹۹ الی ۱۴۰۲ (OSCE) به قلم یک متخصص بیماری‌های قلب و عروق، عضو هیئت‌علمی بیمارستان قلب شهید رجایی (استادیار)، رتبهٔ ۵درصد بورد تخصصی قلب در سال ۱۴۰۰ و نفر اول آزمون آسکی بورد نوشته شده است. دکتر امین الهی فر این اثر را همراه با نمونهٔ سؤالات آسکی بورد سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۲ ارائه کرده است. کتاب درسی حاضر در سال ۱۴۰۲ منتشر شده است. سؤالات EKG و CXR و Hemodynamic tracing و EP tracing در این اثر قرار گرفته است.

OSCE یا آزمون آسکی مخفف چیست؟

OSCE مخفف Objective Structured Clinical Examination است که به‌معنی آزمون بالینی ساختاریافته عینی است. این آزمون برای ارزیابی عملکرد مهارت‌های بالینی و سنجش طیف وسیعی از توانایی‌های پزشکان طراحی شده است. آزمون آسکی یک رویکرد عملی در دنیای واقعی برای یادگیری و ارزیابی، معرفی شده است. آزمون آسکی یک ابزار ارزیابی چندمنظوره است که در یک محیط بالینی انجام می‌شود. در این آزمون شایستگی هر فرد بر اساس مهارت‌ها و تجربیات بالینی از طریق مشاهدهٔ مستقیم (شفاهی) ارزیابی می‌شود. برگزاری آزمون آسکی بسیار دقیق و هدفمند و قابل تکرار (هر یک سال یک بار) است و امکان ارزیابی یکپارچهٔ داوطلبان برای طیف وسیعی از مهارت‌های بالینی را فراهم می‌کند.

خواندن کتاب آسکی قلب و عروق ۱۳۹۹ الی ۱۴۰۲ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان رشتهٔ پزشکی (قلب و عروق) پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

حجم

۲۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

قیمت:
۵۰۰,۰۰۰
تومان