دانلود و خرید کتاب اولگای شلخته ساندرین لامور ترجمه پروانه سعیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اولگای شلخته اثر ساندرین لامور

کتاب اولگای شلخته

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اولگای شلخته

کتاب اولگای شلخته نوشتۀ ساندرین لامور با ترجمۀ پروانه سعیدی در انتشارات سیمای شرق به چاپ رسیده است. این کتاب مصور و رنگی با موضوعی فانتزی و تخیلی برای کودکان گروه سنی ب طراحی و نوشته شده است.

درباره کتاب اولگای شلخته

کتاب اولگای شلخته داستان جادوگر کوچولویی به نام اولگای شلخته است که در عمیق‌ترین قسمت جنگل پریان در باتلاقی چسبناک پر از لجن و پشه  زندگی می‌کرد. او یک زگیل زشت و بدبو روی دماغش داشت البته با این زگیل به دنیا نیامده بود بلکه یک روز صبح سروکله‌اش روی دماغش پیدا شده بود. زگیل بوی مدفوع می‌داد و او تمام عطرهای گران و نایاب را که از آن سر دنیا گرفته بود به آن می‌زد؛ اما بی‌فایده بود. اولگا برای از بین بردن این زگیل ناچار شد همۀ جادوگرهای دنیا را خبر کند. آیا آن‌ها می‌توانند به اولگا کمک کنند تا از شر این زگیل بوگندو خلاص شود؟ 

یک نکتۀ دیگر: سراسر صفحه‌های این کتاب نقاشی‌های رنگارنگ جذاب دارد. طراحی‌های خلاقانۀ آن حتماً برای کودکان دلنشین خواهد بود.

خواندن کتاب اولگای شلخته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان دوستدار کتاب‌های داستان به‌ویژه داستان‌های تخیلی و فانتزی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اولگای شلخته

«او در بین قدیمی‌ترین کتاب‌های جادوگری و نسخه‌های خطی به دنبال افسون یا معجونی می‌گشت که زگیل بزرگش را ناپدید کند. معجون پیرزنی که در یک کفش زندگی می‌کرد، فقط می‌توانست رنگ زگیل را صورتی کند. ورد جادویی «اجی مجی لاترجی» هم فقط باعث شد زگیل یکی دو بار چشمک بزند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۹٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان