دانلود و خرید کتاب تپه سبز سامان مسعودی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تپه سبز اثر سامان مسعودی

کتاب تپه سبز

انتشارات:سنجاق
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تپه سبز

کتاب تپه سبز نوشتهٔ سامان مسعودی است. نشر سنجاق این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان برای کودکان نوشته شده است.

درباره کتاب تپه سبز

کتاب تپه سبز که با تصویرسازی‌های «مرجان تیمور پور زنگنه» منتشر شده، داستانی در باب فریبکاری را برای کودکان در بر گرفته است. این داستان که ویراستهٔ «سمیرا عظیمی مرام» است، در ایران و در تپه‌ای سبز در کنار یک بیشه می‌گذرد. شخصیت‌های این داستان را حیوانات تشکیل داده‌اند.

نشر سنجاق زیرمجموعهٔ «طاقچه» برای ناشر- مؤلفان است. نشر سنجاق از صفر تا صد انتشار کتاب کنار مؤلفان و مترجمان است و آن‌ها را با ارائهٔ باکیفیت تمام خدمات لازم، پشتیبانی و همراهی می‌کند. این نشر سفارش انتشار کتاب و اثر در هر حوزه‌ای (داستان و رمان، کتاب‌های علمی، کتاب شعر، تبدیل پایان‌نامه به کتاب و…) را می‌پذیرد. کتاب‌ها با این انتشارات، منتشر می‌شوند، می‌توانند به‌دست میلیون‌ها مخاطب برسند و نویسنده می‌تواند با فروش کتابش درآمدی ماهانه کسب کند. این انتشارات برای افرادی است که می‌خواهند کتاب جدیدی منتشر کنند و برای افرادی است که پیش از این، کتابی منتشر کرده‌اند و اکنون می‌خواهند نسخهٔ الکترونیکی آن را منتشر کنند.

خواندن کتاب تپه سبز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کودکان گروه سنی «ب» پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان