دانلود و خرید کتاب جنگو با مثال رمضان عباس نژادورزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب جنگو با مثال

کتاب «جنگو با مثال» نوشتۀ آنتونیو مله و ترجمۀ رمضان عباس نژادورزی، جواد عیسی زاده، عارفه پورمجیدیان و حمید غلام پور آهنگر است و انتشارات فناوری نوین آن را منتشر کرده است. این کتاب به افراد کمک می‌کند تا اپلیکیشن‌های قدرتمند و قابل اعتماد تحت وب پایتون را از ابتدا بسازند.

درباره کتاب جنگو با مثال

می‌توان گفت جنگو یک چارچوب وب منبع باز پایتون است که توسعۀ سریع و طراحی تمیز و عملی را تشویق می‌کند، بسیاری از دردسرهای توسعه وب را برطرف می‌کند و یک منحنی یادگیری نسبتاً کم‌عمق را برای برنامه‌نویسان مبتدی ارائه می‌دهد. جنگو از فلسفۀ پایتون پیروی می‌کند، به زبان پایتون نوشته‌شده و رایگان است که مجموعه‌ای غنی و همه‌کاره از ماژول‌ها را ارائه می‌کند که مشکلات رایج توسعه وب را حل می‌کند.

سادگی جنگو و ویژگی‌های قدرتمند آن است که برای برنامه‌نویسان مبتدی و متخصص جذابیت ایجاد کرده است. جنگو اساساً برای سادگی، انعطاف‌پذیری، قابلیت اطمینان و مقیاس‌پذیری طراحی شده است، نقشه‌های سایت، فیدهای RSS، مدیریت محتوا، احراز هویت کاربر و غیره و... را مدیریت می‌کند و به طور خاص برای توسعه برنامه‌های back-end ایجادشده است. امروزه جنگو توسط استارت‌آپ‌ها و سازمان‌های بزرگ بی‌شماری مانند اینستاگرام، اسپاتیفای، پینترست، ادمی، رابین‌هود و کورسرا استفاده می‌شود و در چند سال گذشته به طور مداوم توسط توسعه‌دهندگان در سراسر جهان به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین چارچوب‌های وب در نظرسنجی سالانه توسعه‌دهندگان Stack Overflow انتخاب شده است.

کتاب جنگو با مثال آموزش جنگو برای افراد مبتدی و سطح متوسط است، کسانی که با جاوا اسکریپت، HTML و پایتون کارکرده‌اند. این کتاب جنگو از ساختن یک برنامه وب شروع می‌شود و پیشرفته‌ترین موضوعات را به طور عمیق پوشش می‌دهد موضوعاتی مانند ادغام جنگو با سایر فناوری‌ها مانند Celery و Redis. نویسنده طیف گسترده‌ای از مباحث را در ۱۷ فصل پوشش داده و نمونه‌های کد زیادی را ارائه می‌دهد. این کتاب به خوانندگان کمک می‌کند تا با ساختن پروژه‌های عملی از ابتدا بر مرتبط‌ترین زمینه‌های چارچوب تسلط پیدا کنند.

خواندن کتاب جنگو با مثال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به برنامه‌نویسان مبتدی، توسعه‌دهندگان با دانش پایتون در نظر گرفته شده است که می‌خواهند جنگو را به شیوه‌ای عملی یاد بگیرند، پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۶۰۵ صفحه

حجم

۳۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۶۰۵ صفحه

قیمت:
۱۲۵,۰۰۰
تومان