دانلود و خرید کتاب رفتار سازمانی و مدیریت تغییر کرنل ورنویج ترجمه راضیه کریمی جبلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب رفتار سازمانی و مدیریت تغییر

کتاب «رفتار سازمانی و مدیریت تغییر» نوشتۀ کرنل ورنویج، جودیت استویت، مارتن هندریکس، ووتر تن هو و استیون تن هو و ترجمۀ راضیه کریمی جبلی، فاطمه عزت آبادی پور و حسن قانع متهور است و انتشارات نمای علم آن را منتشر کرده است. 

درباره کتاب رفتار سازمانی و مدیریت تغییر

انسان موجودی اجتماعی است و تغییر، یک فرایند اجتماعی. برای درک این فرایند اجتماعی، فهم افکار، احساسات، و رفتارهای افراد، دانستن چگونگی تأثیر حضور دیگران بر افراد ضروری است. در این مورد، تعصب (بایاس) یک مفهوم با پتانسیل بالا است چرا که انحرافات شناختی و اجتماعی بر تفکر، احساسات، و رفتارهای انسانی تأثیر می‌گذارند. کتاب رفتار سازمانی و مدیریت تغییر در ایجاد دانش و آگاهی دربارۀ تعصب‌ها کمک می‌کند. اطلاعاتی که خوانندگان از این کتاب به دست می‌آورند می‌تواند در ایجاد مداخلات معنادار و مؤثر درون‌سازمانی برای کاهش اثرات منفی احتمالی تعصب‌ها استفاده شود. کتاب رفتار سازمانی و مدیریت تغییر، برچسب‌های تشخیصی را تا جایی که به سازمان‌ها و تغییرات مربوط می‌شود برای میل‌ها و تعصب‌ها ارائه می‌دهد. افراد می‌توانند از مثال‌ها برای ارتباط این تعصب‌ها با فرایندهای مهم سازمانی مانند تصمیم‌گیری و همکاری استفاده کنند.

هدف کتاب رفتار سازمانی و مدیریت تغییر کمک به مدیران، مشاوران، کارمندان و همه کسانی است که به سازمان‌ها مرتبط هستند تا از جنبه‌های منفی تعصب‌ها آگاه شوند و جلوی آن را بگیرند به‌گونه‌ای که یا به رفتارهای تعصبی پاسخ دهند یا از تعصب‌ها بهره ببرند. رفتارهای تعصبی بهتر است با احترام درک و مدیریت شوند. توجه به تعصب‌ها و انحراف‌های دیگر در تفکر به درک بهتر رفتار و تغییر در سازمان‌ها منجر خواهد شد. 

خواندن کتاب رفتار سازمانی و مدیریت تغییر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستدارن کتاب‌های مدیریت و کسب‌و‌کار، مدیران سازمان‌ها، مشاورا ن و کارمندان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رفتار سازمانی و مدیریت تغییر

«بر اساس گرج کلی، روا نشناس و نظریه‌پرداز شخصیت آمریکایی که به‌عنوان پدر روانپزشکی شناختی معرفی می‌شود، افراد وقتی سعی می‌کنند جهان پیرامون خود را متوجه شوند، به‌عنوان دانشمندان ناخودآگاه عمل می‌کنند: افراد می‌خواهند خود را و محیط خود را درک کنند، پیش‌بینی‌هایی درباره آنچه بعد اتفاق می‌افتد انجام دهند، و نظریاتی برای توضیح رویدادها رفتارهای خود و دیگران ایجاد کنند. بااین‌حال، پیش‌بینی‌ها و نظریات ما مانند یک دانشمند حرفه‌ای فرمالیزه نشده‌اند. به‌جای آن، ما باور داریم که افراد جهان را از طریق لنزهای خود می‌بینند، براساس سیستم‌های سازمان‌یافته و منحصربه‌فرد ساخته‌شده‌شان که از آنها برای پیش‌بینی رویدادها و رفتارها استفاده می‌کنند؛ بنابراین، اندیشیدن انسان‌ها به طور کاملاً عقلانی نیست؛ به‌جای آن، آنها توسط بسیاری از مختصرهای ذهنی محدود می‌شوند. افراد به دلیل عدم تطابق با مدل نظری اقتصاددانان در تصمیم‌گیری عقلانی، به تصمیم‌گیری‌های عجولانه متمایل هستند، و بنابراین، به اشتباهات - و نه فقط هرگونه اشتباه - بلکه اشتباهات سیستماتیک، غیرتصادفی و قابل‌پیش‌بینی متأثر هستند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۲۴ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۲۴ صفحه

قیمت:
۱۵۰,۰۰۰
تومان