دانلود و خرید کتاب حسابداری مدیریت در صنعت پتروشیمی؛ راهبردها و بهینه سازی عملکرد مسعود لغویان زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حسابداری مدیریت در صنعت پتروشیمی؛ راهبردها و بهینه سازی عملکرد اثر مسعود لغویان زاده

کتاب حسابداری مدیریت در صنعت پتروشیمی؛ راهبردها و بهینه سازی عملکرد

معرفی کتاب حسابداری مدیریت در صنعت پتروشیمی؛ راهبردها و بهینه سازی عملکرد

کتاب الکترونیکی «حسابداری مدیریت در صنعت پتروشیمی؛ راهبردها و بهینه سازی عملکرد» نوشتۀ مسعود لغویان زاده و سولماز چراغی است و انتشارات نمای علم آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب حسابداری مدیریت در صنعت پتروشیمی؛ راهبردها و بهینه سازی عملکرد

حسابداری مدیریتی در صنعت پتروشیمی برنامه‌ریزی برای پیش‌بینی جهت مالی شرکت‌ها در ماه‌ها و سال‌های آینده را در برمی‌گیرد. این طرح‌ها اغلب شامل پیش‌بینی درآمد و همچنین هزینه‌ها می‌شوند. این برنامه‌ریزی سطح بالا، ایجاد یک بودجه سرمایه است که جزئیات هزینه‌های هر سرمایه‌گذاری را که در آینده انجام می‌شود، ارائه می‌دهد. در صنعت پتروشیمی، حسابداری مدیریتی برای انجام تجزیه‌وتحلیل هزینه و فایدۀ پروژه‌های جدید و ارائۀ گزارش‌های مداوم برای پروژه‌های موجود استفاده می‌شود، پروژه‌هایی که ممکن است شامل هزینه‌های قابل‌توجهی از پول نقد یا سرمایه و همچنین بدهی جدید برای تأمین مالی شرکت‌ها باشد. در نتیجه، حسابداری مدیریتی برای اطمینان از اینکه این پروژه‌ها در بودجه و به‌موقع تحویل داده می‌شوند و همچنین سودآور هستند، ضروری است.

اندازه‌گیری و ردیابی عملکرد با استفاده از حسابداری مدیریتی می‌تواند به مدیریت اجرایی در تصمیم‌گیری در زمان واقعی کمک کند. اندازه‌گیری عملکرد در برابر پیش‌بینی‌ها و بودجه‌ها از افزایش هزینه‌ها جلوگیری می‌کند و به شرکت‌ها این فرصت را می‌دهد تا رقابتی باقی بمانند. به‌منظور ارائۀ دیدگاهی وسیع‌تر و روشن‌تر از این حوزه، کتاب حسابداری مدیریت در صنعت پتروشیمی؛ راهبردها و بهینه‌سازی عملکرد به بررسی این نوع حسابداری و بهینه‌سازی عملکرد به‌ویژه در صنعت پتروشیمی پرداخته است.

کتاب حسابداری مدیریت در صنعت پتروشیمی؛ راهبردها و بهینه‌سازی عملکرد در ۱۰ فصل تنظیم شده است. عناوین فصل‌های کتاب عبارت است از: «فصل اول: صنعت پتروشیمی؛ چالش‌ها و چشم‌انداز»، «فصل دوم: کلیاتی از عملکرد بهینه در سازمانی»، «فصل سوم: همگام با ارزیابی عملکرد در سازمان»، «فصل چهارم: در مسیر ارزیابی عملکرد مالی»، «فصل پنجم: همگام با حسابداری»، «فصل ششم: حسابداری با حسابداری مالی»، «فصل هفتم: حسابداری با حسابداری هزینه»، «فصل هشتم: حسابداری با حسابداری مالیاتی»، «فصل نهم: حسابداری مدیریت؛ رویکرد توسعه عملکرد» و «فصل دهم: حسابداری مدیریت در عملکرد بهینه صنعت پتروشیمی» 

خواندن کتاب حسابداری مدیریت در صنعت پتروشیمی؛ راهبردها و بهینه سازی عملکرد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به صاحبان صنایع و علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزۀ مدیریت و کسب‌و‌کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب حسابداری مدیریت در صنعت پتروشیمی؛ راهبردها و بهینه سازی عملکرد

«باید در نظر داشت صنعت پتروشیمی ایران در رقابت با همسایگان خود از جمله عربستان سعودي و قطر (که از منابع سرمایه‌گذاری مناسب و هدفمندي در توسعه صنعت پتروشیمی سود می‌برند)، زمانی برتری خواهد یافت که محصولات تولیدي خود را نسبت به آن‌ها مزیت بخشد. این مزیت تنها می‌تواند بر دو محور افزایش کیفیت کالا و تولید محصولات تخصصی و متفاوت با محصولات رقبا صورت پذیرد که این امر مستلزم استفاده از تکنولوژی‌های روز و مناسب و سرمایه‌گذاری در جهت تکمیل زنجیرۀ محصولات پتروشیمی و تولید مواد پایین‌دستی با ارزش‌افزوده بالا حاصل می‌گردد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان