دانلود و خرید کتاب هوش مصنوعی و تجارت آنلاین اسماعیل قاسمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هوش مصنوعی و تجارت آنلاین اثر اسماعیل قاسمی

کتاب هوش مصنوعی و تجارت آنلاین

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب هوش مصنوعی و تجارت آنلاین

کتاب «هوش مصنوعی و تجارت آنلاین» نوشتۀ اسماعیل قاسمی و عفت مبشر است و انتشارات نمای علم آن را منتشر کرده است. تمرکز کتاب هوش مصنوعی و تجارت آنلاین بر نقش تکنولوژی در تغییر پایدار است.

درباره کتاب هوش مصنوعی و تجارت آنلاین

ازآنجایی‌که تلاش‌ها برای کاهش انتشار، مصرف و ردپای محیطی، افزایش‌یافته، کسب‌وکارها در حال بررسی روش‌هایی هستند که بتوانند مدل‌های کسب‌وکار خود را بااهمیت دادن به پایداری در عملیات اساسی خود در پاسخ به انتظارات فزاینده ذی‌نفعان و مصرف‌کنندگان آگاه از محیط‌زیست، تغییر دهند. کسب‌وکارها برای رسیدن به این هدف به کمک نیاز دارند. شرکت‌هایی که قصد دارند در جهت کمک به محیط‌زیست قدم بردارند، در عین حفظ پایداری مالی خود، به ترکیبی متعادل از اتحادهای استراتژیک و فناوری القا شده باهوش مصنوعی نیاز دارند تا اهداف پایداری خود را به طور مؤثر اجرا کنند. اسماعیل قاسمی و عفت مبشر در کتاب هوش مصنوعی و تجارت آنلاین تلاش کرده‌اند تا شرکت‌ها به دیدگاهی روشن‌تر و وسیع‌تر در جهت دستیابی به این چشم‌انداز هدایت شوند.

کتاب هوش مصنوعی و تجارت آنلاین در ۵ فصل تنظیم شده است. عناوین فصل‌های کتاب عبارت است از: «فصل اول: ورود به دنیای تکنولوژی»، «فصل دوم: نقش تکنولوژی در کسب‌وکار آنلاین»، «فصل سوم: همسو با پایداری در کسب‌وکار»، «فصل چهارم: فرصت‌هایی نوین با هوش مصنوعی» و «فصل پنجم: هوش مصنوعی در تجارت آنلاین پایدار»

خواندن کتاب هوش مصنوعی و تجارت آنلاین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به فعالان اقتصادی، دوستداران کتاب‌های حوزۀ فناوری اطلاعات و علاقه‌مندان به تجارت آنلاین پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب هوش مصنوعی و تجارت آنلاین

«فناوری به دانش و تخصص چگونگی انجام کارها اشاره دارد و شامل نوآوری‌ها، ابداعات، تکنیک‌ها و حد گسترده‌ای از دانش و اطلاعات می‌شود. به‌طورکلی، فناوری اصطلاحی است قراردادی که داراي مضامین زیادی است و نویسندگان مختلف هر یک، این واژه را به‌گونه‌ای تعریف کرده و به آن از زاویه بخصوصی نگاه کرده‌اند. بعضی از آنها در تعاریف خود از فناوری بر ماشین‌آلات مورداستفاده تأکید کرده‌اند و برخی تأکیدشان بر دانش مورداستفاده بوده است. گروهی به تعامل انسان و ماشین توجه کرده و گروهی دیگر توجه خود را به مواد، به‌عنوان بخشی از فناوری معطوف داشته‌اند. فناوری اطلاعات متشکل از چهارعنصر اصلی اساسی (انسان، سازوکار، ابزار، ساختار) است به‌طوری‌که در این فناوری، اطلاعات از طریق زنجیره ارزشی که از به هم پیوستن این عناصر ایجاد می‌شود جریان یافته و پیوسته تعالی و تکامل سازمان را فرا راه خود قرار می‌دهد. فناوری، کاربرد علم برای حل مشکلات عملی است؛ ازاین‌رو تکنولوژی متکی بر دانش است. دانش نوعی معرفت و شناخت است درحالی‌که فناوری کاربرد این شناخت است. فناوری را قابلیت کاربرد علوم در تأمین خواسته‌های مادی و ذهنی بشر می‌دانند با پیشرفت علوم زمینه‌های بالقوه جدیدی برای ارتقای فن آوری پیدا می‌شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۷۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۵ صفحه

حجم

۹۷۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۵ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان