دانلود و خرید کتاب آزمون اندریافت موضوع کودکان سیده عاطفه مهدوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آزمون اندریافت موضوع کودکان اثر سیده عاطفه مهدوی

کتاب آزمون اندریافت موضوع کودکان

معرفی کتاب آزمون اندریافت موضوع کودکان

کتاب الکترونیکی «آزمون اندریافت موضوع کودکان» نوشتهٔ سیده عاطفه مهدوی و حامد اکبری در انتشارات نبض دانش چاپ شده است. کتاب آزمون اندریافت موضوع کودکان به بررسی و تحلیل یکی از آزمون‌های روانی مهم برای کودکان می‌پردازد.

درباره کتاب آزمون اندریافت موضوع کودکان

استفاده از آزمون‌های روانی از مهم‌ترین ابزارهای شناسایی، غربالگری، سنجش و تشخیص اختلالات در کودکان است که توسط متخصصین بالینی و استثنایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کتاب به منظور آشنایی دقیق با اهداف، نحوهٔ اجرا، نمره‌گذاری، تفسیر و ارائهٔ توصیه‌های درمانی مرتبط با نتایج آزمون اندریافت موضوع کودکان تدوین شده است.

با توجه به اینکه آزمون‌های طولانی و عینی از حوصلهٔ کودکان خارج است، آزمون‌های فرافکن به دلیل جذابیت و کوتاه‌بودن می‌توانند نتایج مطلوب‌تری برای شناخت و کنکاش شخصیت کودکان به همراه داشته باشند. آزمون اندریافت موضوع کودکان که از شیوهٔ قصه‌گویی استفاده می‌کند، از جمله آزمون‌هایی است که برای کودکان بسیار جالب و هیجان‌انگیز است و مانع از خستگی و کسالت آن‌ها می‌شود. در این آزمون، کودک به‌صورت فعال و پویا مشارکت می‌کند و این آزمون برای او به‌مثابهٔ یک بازی و سرگرمی است.

نحوهٔ اجرا، نمره‌گذاری، تفسیر و ایجاد تعامل و ارتباط مؤثر میان آزمودنی و آزمونگر از مسائل مهمی است که متخصصین باید رعایت کنند. باتوجه‌به اینکه نحوهٔ بروز مشکلات درونی کودکان با بزرگسالان متفاوت است و به‌سختی می‌توان به مشکلات اصلی آن‌ها پی برد، این آزمون و تصاویر آن به آزمونگر کمک می‌کند تا به ابعاد ناشناختهٔ شخصیت کودکان دست یابد.

کتاب آزمون اندریافت موضوع کودکان به تفصیل به نحوهٔ نمره‌گذاری و تفسیر آزمون اندریافت موضوع کودکان پرداخته است. با توجه به کمبود آزمون‌های شخصیت کودکان، این کتاب توضیحات دقیق و جامعی پیرامون این آزمون ارائه می‌دهد تا استفاده از آن در مراکز و مؤسسات گوناگون رایج و اجباری گردد. این امر باعث می‌شود تا شناخت دقیق‌تری از شخصیت کودکان به دست آید.

کتاب آزمون اندریافت موضوع کودکان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعهٔ این اثر به دانشجویان رشته‌های راهنمایی و مشاوره، روان‌شناسی و روان‌پزشکی و همچنین برای مشاوران، روان‌شناسان بالینی و روان‌پزشکان پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان