دانلود و خرید کتاب عدم قطعیت مالیاتی، اجتناب مالیاتی و نرخ مؤثر مالیاتی دیوید ا. گینتر ترجمه سحر سپاسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب عدم قطعیت مالیاتی، اجتناب مالیاتی و نرخ مؤثر مالیاتی

کتاب عدم قطعیت مالیاتی، اجتناب مالیاتی و نرخ مؤثر مالیاتی

معرفی کتاب عدم قطعیت مالیاتی، اجتناب مالیاتی و نرخ مؤثر مالیاتی

کتاب عدم قطعیت مالیاتی، اجتناب مالیاتی و نرخ مؤثر مالیاتی به‌قلم دیوید ا. گینتر و رایان ج. ویلسون را سحر سپاسی و فاطمه برگ بیدی گشتی ترجمه کرده‌اند و انتشارات نمای علم عهده‌دار چاپ و نشر آن بوده است. این کتاب به توضیح و تشریح مبانی و مفاهیم مالیاتی و حسابرسی می‌پردازد.

درباره کتاب عدم قطعیت مالیاتی، اجتناب مالیاتی و نرخ مؤثر مالیاتی

کتاب حاضر در سه بخش اصلی تدوین شده است:

بخش نخست کتاب حاضر، بحث و بررسی مفاهیم، تعاریف و عوامل اثرگذار بر عدم قطعیت مالیاتی می‌باشد؛ همچنین در این بخش یک مدل نوین با عنوان قیمت‌گذاری دارایی‌ها تحت عدم قطعیت نرخ مالیاتی مطرح می‌شود. بخش دوم کتاب، مرتبط با تعاریف و مفاهیم اجتناب مالیاتی، عوامل و دلایل مؤثر بر اجتناب از مالیات شرکت‌ها، روش‌های اندازه‌گیری، عوامل تعیین‌کنندهٔ اجتناب از مالیات شرکت‌ها و دیگر موارد می‌باشد. بخش سوم کتاب نیز درخصوص تبییین مفاهیم و تعاریف نرخ مالیاتی مؤثر، ویژگی‌های تجاری تعیین‌کننده و شاخص‌های مرتبط با آن می‌باشد.

خواندن کتاب عدم قطعیت مالیاتی، اجتناب مالیاتی و نرخ مؤثر مالیاتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دانشجویان حسابداری، حسابرسان مالیاتی و نیز صاحبان کسب‌وکار از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب عدم قطعیت مالیاتی، اجتناب مالیاتی و نرخ مؤثر مالیاتی

«از آغاز بحران‌های مالی و اقتصادی، بحث سیاست مالیاتی بین‌ا‌لمللی به‌ویژه در‌خصوص مالیات شرکت‌ها بر محدود کردن فرارهای مالیاتی و در‌عین‌حال بهبود شرایط سرمایه‌گذاری متمرکز بوده است. محدودیت‌های مالی تحمیل‌شده بر بودجه‌های عمومی همراه با رشد آهسته و پس از بحران‌های متعدد منجر به بحث در مورد چگونگی ایجاد درآمدهای پشتیبان و اضافه شده و درعین‌حال اثرات منفی مالیات بر سرمایه‌گذاری و رشد شده است. مالیات بر درآمد شرکت یکی از موضوعات مرتبط در این بحث بوده است. دلیل آن این است که تعدادی از افشاگري‌ها نشان می‌دهد که برخی از شرکت‌های چندملیتی، گاه با کمک دولت‌ها و با بهره‌برداری از تفاوت‌های نظام مالیاتی، به‌طور سیستماتیک صورتحساب مالیاتی خود را کاهش می‌دهند. این فشار سیاسی قوی زمینه‌های لازم را برای اقدامات مؤثر ایجاد کرده است (جیکوب و همکاران ۲۰۲۲). علاوه‌براین، مالیات شرکت‌ها معمولاً برای سرمایه‌گذاری بسیار مضر در نظر گرفته می‌شود و بحثی را در مورد چگونگی مالیات کارآمدتر ایجاد می‌کند. درنتیجه، تغییرات و اصلاحات متعددی در قوانین داخلی و بین‌المللی مالیات شرکت‌ها با هدف افزایش درآمدهای مالیاتی شرکت‌های چندملیتی از طریق مهار شیوه‌های اجتناب مالیاتی آن‌ها، اجرا شده یا در دست اقدام است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۱۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

حجم

۹۱۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان