دانلود و خرید کتاب مرجع کامل خانه هوشمند شرکت خانه هوشمند آرمینا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مرجع کامل خانه هوشمند اثر شرکت خانه هوشمند آرمینا

کتاب مرجع کامل خانه هوشمند

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مرجع کامل خانه هوشمند

کتاب الکترونیکی مرجع کامل خانه هوشمند اثری از شرکت خانه هوشمند آرمینا است و انتشارات نبض دانش آن را منتشر کرده است. اطلاعاتی که نویسندگان کتاب مرجع کامل خانه هوشمند در اختیارتان می‌گذارند، ‌به سؤالات شما دربارهٔ فرایند هوشمند‌سازی ساختمان در پروژه‌های مختلف مسکونی، اداری و صنعتی پاسخ می‌دهد. همچنین نویسندگان این اثر پرکاربرد با استفاده از دانش و تجربهٔ خود در زمینهٔ اتوماسیون ساختمان، بهترین، ارزان‌قیمت‌ترین و باکیفیت‌ترین روش‌ و تجهیزات هوشمند‌سازی را به مخاطبان خود معرفی کرده‌اند.

درباره کتاب مرجع کامل خانه هوشمند

با ورود فناوری‌های هوشمند به بازار تجهیزات ساختمان، تحول بزرگی در رفاه و آسایش ساکنان اماکن مسکونی و کارکنان ساختمان‌های تجاری و اداری رخ داد. افراد برای کنترل سیستم‌های مختلف از جمله سیستم‌های روشنایی، گرمایش و سرمایش و همچنین سیستم‌های امنیتی دیگر نیازی به حضور در محل نداشتند. تلفن‌های همراه به ابزار کنترل از راه دور تمامی تجهیزات ساختمانی تبدیل شدند و هر روز به لطف فناوری‌های بی‌سیم امکانات بیشتری در اختیار مشتریان این حوزه قرار گرفت. اما با وجود شرکت‌ها و تولید‌کنندگان مختلف در بازار سیستم‌های هوشمند و فروش ده‌ها مدل با کیفیت‌ها و مزیت‌های متنوع، دیگر کار انتخاب بهترین و به‌صرفه‌ترین سیستم هوشمند به راحتی گذشته نیست. در این موقعیت، هیچ‌چیز به اندازهٔ کمک گرفتن از یک راهنمای خبره و آگاه به کار شما نخواهد آمد. استفاده از راهنمایی متخصصان در زمینۀ به‌کارگیری سیستم‌های هوشمند ساختمانی، نه‌تنها باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینۀ شما خواهد شد، بلکه بهترین و متناسب‌ترین گزینهٔ ممکن باتوجه به شرایط محیطی و همچنین میزان بودجه را مقابل شما خواهد گذاشت. کتاب مرجع کامل خانه هوشمند همان راهنمای حرفه‌ای شما در انتخاب، خرید و راه‌اندازی سیستم‌های اتوماتیک ساختمان است.

کتاب مرجع کامل خانه هوشمند، مقدمه‌ای عالی برای مطالعهٔ دقیق سیستم‌های هوشمند ساختمانی و بررسی مزیت‌ محصولات شرکت اسمارت مایر است. به همین منظور، نویسندگان اثر، پیش از هر نکته‌ای به سراغ تعریف اولیهٔ سیستم‌های هوشمند و همچنین معرفی فهرستی از امکانات آن خواهند رفت. در ادامه، اجزا و بخش‌های مختلف سیستم‌های هوشمند به طو‌ر مفصل به مخاطب توضیح داده می‌شود و در مرحلهٔ بعدی نیز اصول اجرایی نصب و راه‌اندازی سیستم‌ها مرور می‌گردد. در این مسیر شما با مباحث لازم و کاربردی بسیاری از‌جمله نرم‌افزار رابط خانهٔ هوشمند، سیم‌کشی تاپ پنل و آیفون تصویری و همچنین نصب و راه‌اندازی مستر آشنا خواهید شد. نویسندگان کتاب مرجع کامل خانه هوشمند همچنین به دلیل اهمیت ویژه‌ی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، فصل جداگانه‌ای از کتاب خود را نیز به مرور سیستم‌های مختلف گرمایش از زمین، ترموستات‌ها، پکیج‌ها و رادیاتور و سایر تجهیزات مرتبط این کنترل دمای محیط، اختصاص داده‌اند.

خواندن کتاب مرجع کامل خانه هوشمند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب برای تجهیزگران ساختمانی، معماران و و علاقه‌مندان به کار در حوزۀ سیستم‌های اتوماسیون ساختمانی مناسب است.

بخشی از کتاب مرجع کامل خانه هوشمند

«امکان کنترل نامحدود کلیه سیستم‌های صوتی و تصویری یا به طور کلی تمامی سیستم‌هایی که ریموت کنترل دارند از ویژگی‌های ممتاز خانه هوشمند اسمارت مایر می‌باشد. می‌توان با learn کردن و یا استفاده از Library موجود در نرم‌افزار به کنترل کلیه سیستم‌های صوتی و تصویری و... به صورت نامحدود و یکپارچه پرداخت و به عبارتی می‌توان گفت کنترلر مرکزی هوشمند و ماژول‌های Slave در نقش یک ریموت کنترل جامع عمل کرده به نحوی که توانایی دریافت و پخش کلیه سیگنال‌های Ir را دارند. کاربر از هر نقطه از منزل از طریق نرم‌افزار می‌تواند به‌عنوان مثال به تغییر کانال‌های تلویزیون و یا کم و زیاد کردن صدای آن بپردازد. تمامی سیگنال‌های Ir بر روی کنترلر مرکزی هوشمند ذخیره گردیده و کاربر با فرمان دادن از طریق نرم‌افزار به کنترل این دستگاه‌ها می‌پردازد. این کدها یا مستقیما توسط کاربر به دستگاه معرفی می‌شوند و یا از طریق Library موجود در دستگاه و با توجه به برند مورد استفاده نوع کالای تحت کنترل انتخاب می‌شوند.

امکان پخش موسیقی از منابع (Source) مختلف و بدون نیاز به هیچگونه آمپلی‌فایر و یا تجهیزات جانبی دیگر به راحتی از طریق تاچ‌پنل‌های اسمارت مایر فراهم گشته است. کاربر می‌تواند به‌صورت مستقیم Flash و Memory Card خود را به آن‌ها متصل نماید و یا با استفاده از نرم‌افزارهای آنلاین مانند Radio Javan موسیقی دلخواه خود را دریافت نماید...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۲۷ صفحه

حجم

۳۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۲۷ صفحه

قیمت:
۹۹,۰۰۰
تومان