دانلود و خرید کتاب مرجع تخصصی نصب و اجرای آسانسور به همراه طراحی، نقشه کشی و محاسبات با LIFTdesigner وحید محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مرجع تخصصی نصب و اجرای آسانسور به همراه طراحی، نقشه کشی و محاسبات با LIFTdesigner اثر وحید محمدی

کتاب مرجع تخصصی نصب و اجرای آسانسور به همراه طراحی، نقشه کشی و محاسبات با LIFTdesigner

نویسنده:وحید محمدی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مرجع تخصصی نصب و اجرای آسانسور به همراه طراحی، نقشه کشی و محاسبات با LIFTdesigner

کتاب مرجع تخصصی نصب و اجرای آسانسور به همراه طراحی، نقشه کشی و محاسبات با LIFTdesigner به‌قلم وحید محمدی را انتشارات نبض دانش منتشر کرده است. این کتاب به معرفی بخش‌های مختلف آسانسور و مراحل نصب و تعمیر آن می‌پردازد. 

درباره کتاب مرجع تخصصی نصب و اجرای آسانسور به همراه طراحی، نقشه کشی و محاسبات با LIFTdesigner

با گسترش شهرنشینی و روند روبه‌افزایش زندگی و کار در مجمتع‌های مسکونی و تجاری چندطبقه، استفاده از آسانسور یکی از امکانات اولیه و مهم و ضروری برای حمل‌ونقل و جابه‌جایی در بین طبقات است. از آنجایی‌که این وسیلهٔ ضروری و مهم نیازمند تعمیر و تأمین ایمنی است، لازم است تا اجزا و قسمت‌های آن به‌خوبی شناخته شده و نحوهٔ تعمیر آن‌ها به افراد علاقه‌مند آموزش داده شود. کتاب پیش رو نیز دقیقاً با همین هدف طراحی و تألیف شده و راهنمای مناسبی برای آشنایی با قطعات مختلف آسانسور و نحوهٔ تعمیر آن‌هاست.

خواندن کتاب مرجع تخصصی نصب و اجرای آسانسور به همراه طراحی، نقشه کشی و محاسبات با LIFTdesigner را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به تعمیر آسانسور و کارهای فنی مرتبط با برق و الکترونیک از مطالعهٔ این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب مرجع تخصصی نصب و اجرای آسانسور به همراه طراحی، نقشه کشی و محاسبات با LIFTdesigner

«درحال‌حاضر به‌دلیل افزایش روزافزون جمعیت کشورمان و همچنین شهرنشینی مخصوصاً زندگی در کلان شهرها موجب شده تا مسئولین و پیمانکاران روی به ساختن مجموعه‌های بلندمرتبه آورده‌اند که در این ساختمان‌ها آسانسور به یکی از ضروری‌ترین صنایع مرتبط با صنعت ساختمان مبدل شده است. در کتاب حاضر به نقش و شناخت قطعات آسانسور، کارکرد آن‌ها و رعایت نکات ایمنی در آسانسور پرداخته شده که امید است قابل‌توجه استفاده‌کنندگان از این وسیله قرار بگیرد. عمومی‌ترین وسیلهٔ جابه‌جایی اشخاص یا کالا به‌صورت عمودی در جهان است که بین ترازهای ازقبل‌تعریف‌شده حرکت می‌کند و در طبقات مشخصی عمل می‌نماید. این دستگاه مورد استفادهٔ تمامی گروه سنی قرار گرفته و دارای کابینی است که ساختار ابعاد و تجهیزات آن به اشخاص به‌سهولت اجازهٔ استفاده می‌دهد و میان ریل‌های منصوبهٔ عمودی با حداکثر انحراف ۱۵ درجه حرکت می‌کند. به‌عبارت‌دیگر می‌توان گفت آسانسور وسیلهٔ نقلیه‌ای است که کنترل آن به یک سیستم سپرده شده فرمان دادن به آن به اختیار مسافر است اما ایستادن آن در محل مقرر توسط سیستم انجام می‌پذیرد.

تاریخچهٔ آسانسور:

بشر در قرن‌های گذشته از بالابر استفاده کرده است اما پایه‌گذار علمی و طراح آسانسور امروزی دانشمند و ریاضی‌دان بزرگ اتوود است که با ساختن ماشین اتوود که عبارت بود از دو وزنه که با یک نخ به یکدیگر مربوط می‌شدند و روی قرقره‌ها بالا و پایین می‌رفتند توانست طرح ابتدایی یک آسانسور را ارائه دهد اما اولین آسانسور به شکل امروزی که دارای ترمز ایمنی بود توسط اوتیس در آمریکا ساخته و آزمایش شده و سپس بعد از آن دیگران نیز به ساخت انواع آسانسور دست زدند و صنعت آسانسور شکل گرفت.

انواع آسانسور از نظر نوع سیستم نیرو محرکه

آسانسورهای کششی: حرکت آن بر اثر اصطکاک بین سیم بکسل و شیار فلکه کشش به هنگام چرخش آن توسط سیستم محرکه انجام می‌شود.

آسانسور هیدرولیکی: 

در این آسانسور، عامل حرکت کابین سیلندر و پیستون هیدرولیکی است و ممکن است وزنهٔ تعادل نیز داشته باشد و معمولاً برای ارتفاعات کم و سرعت‌های کم کاربرد دارد.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۸٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۱۶ صفحه

حجم

۲۸٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۱۶ صفحه

قیمت:
۸۵,۰۰۰
تومان