دانلود و خرید کتاب هویت معاون مدرسه بارونی کی. کافلی ترجمه حسین عباسیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هویت معاون مدرسه اثر بارونی کی. کافلی

کتاب هویت معاون مدرسه

معرفی کتاب هویت معاون مدرسه

کتاب هویت معاون مدرسه نوشتهٔ بارونی کی. کافلی و ترجمهٔ حسین عباسیان است. انتشارات دانشگاه خوارزمی این کتاب درسی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب هویت معاون مدرسه

کتاب درسی هویت معاون مدرسه حاوی مباحثی نظیر «چگونه از نگرش رهبری خود محافظت کنم»، «چگونه از هدف رهبری خود محافظت کنم»، «چگونه از اعتماد به نفس رهبری محافظت کنم»، «چگونه از انگیزه و اراده رهبری خود محافظت کنم»، «چگونه از اشتیاق رهبری محافظت کنم»، «چگونه از ضرورت رهبری محافظت می‌کنم»، «چگونه از باورهای رهبری محافظت کنم»، «حفاظت از اشتیاق رهبری»، «چگونه از هیجان رهبری محافظت می‌کنم»، «چگونه از استقامت رهبرب محافظت می‌کنم»، است.

درباره انتشارات دانشگاه خوارزمی

ادارهٔ انتشارات دانشگاه خوارزمی، زيرمجموعهٔ معاونت پژوهش و فناوری است و بر دو بخش کتاب‌ها و نشریات نظارت دارد. این اداره با هدف گسترش و تسهيل چاپ آثار ارزشمند اساتيد و پژوهشگران، در زمينه‌های علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پايه و هنر و معماری تأسيس شده است و بر فعالیت نشریات علمی دانشگاه که به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی در زمينه‌های علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پايه و علوم زیستی منتشر شده، نظارت دارد.

خواندن کتاب هویت معاون مدرسه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب درسی را به دانشجویان رشتهٔ علوم تربیتی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب هویت معاون مدرسه

«نظام آموزشی رکن اساسی جامعه محسوب می‌شود. مدرسه بعنوان خانه دوم دانش‌آموزان تأثیر بسیار زیادی در زندگی آتی آن‌ها داشته و عامل کلیدی در رسیدن به موفقیت در این مسیر ناهموار برای ایشان محسوب می‌شود. کادر مدرسه اعم از معلمان، معاونان، مدیر و نیروی انسانی بخش اداری مدرسه بعنوان اداره کنندگان اصلی این مکان وظیفه مشخص و تأثیرگذاری ایفا می‌کنند. در سال‌های اخیر نقش معاونان مدرسه در مدارس پررنگ‌تر شده و تقسیم‌بندی‌های اصلی در این خصوص صورت گرفته است. معاونان آموزشی، معاونان اجرایی و معاونان پرورشی». 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۶۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۰۷ صفحه

حجم

۸۶۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۰۷ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان