دانلود و خرید کتاب کشاورزی کارآمد محمودرضا تدین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کشاورزی کارآمد اثر محمودرضا تدین

کتاب کشاورزی کارآمد

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب کشاورزی کارآمد

کتاب کشاورزی کارآمد نوشتهٔ محمودرضا تدین است. انتشارات نوروزی این کتاب را منتشر کرده است.‏

درباره کشاورزی کارآمد

کتاب کشاورزی کارآمد شامل مباحثی نظیر «چالش کاهش منابع طبیعی، تغییرات اقلیمی و تولید غذا»، «تجزیه و تحلیل موقعیت کشاورزی در شرایط مختلف»، «ارزیابی یکپارچه ریسک و فرصت‌ها در کشاورزی»، «مدیریت ریسک در کشاورزی»، «پیچیدگی مشکلات کشاورزی»، «چالش‌ها و فرصت‌های توسعه کشاورزی سنتی»، «چالش‌ها و موانع پیش روی بخش کشاورزی»، «عدم دسترسی به تکنولوژی مدرن»، «سرمایه‌گذاری کم در کشاورزی»، «عوامل سیاستی و راه‌حل‌های برتر کشاورزی»، «عدم توازن در قیمت محصولات کشاورزی و قیمت نهاده‌ها»، «نیاز به مدل‌های پیشبینی تقاضا و عرضه»، «شکاف درآمدی بین مناطق روستایی و شهری»، «گستردگی تخریب زمین‌های کشاورزی»، است.

دربارهٔ انتشارات نوروزی

انتشارات نوروزی از سال ۱۳۷۹ قدم به عرصهٔ نشر گذاشت و اکنون با بهره‌گیری از بهترین دستگاه‌ها و تکنولوژی چاپ و پرسنلی مجرب و کارآزموده، آمادهٔ چاپ و نشر آثار نویسندگان سراسر ایران است. این انتشارات در سال ۱۳۹۹ نیز مانند سال‌های پیش، افتخار داشت به‌عنوان ناشر برگزیدهٔ سال انتخاب شود. انتشارات نوروزی در شهر گرگان در استان گلستان قرار دارد.‏

خواندن کتاب کشاورزی کارآمد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کشاورزی و باغبانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کشاورزی کارآمد

«تجزیه و تحلیل موقعیت کشاورزی، چگونگی قرارگیری کشاورزی، در محیط پیرامونی را مشخص می‌کند و می‌تواند آنچه را که در داخل و خارج از مزرعه و کنترل آن رخ می‌دهد توصیف کند. نقاط ضعف، نقاط نگرانی در عملیات و نقاط قوت، مزایای عملکردی را نشان می‌دهند. فرصت‌ها، شرایط مناسب قابل استفاده، خارج از عملیات و تهدیدها، عوامل بازدارنده خارج از عملیات را، در محیطی که کسب‌وکار در آن انجام می‌شود مشخص می‌کنند. از سویی، استراتژي، اهداف و اقدامات، باید از منظر تحلیل موقعیتی درنظر گرفته شوند. به‌گونه کلی، فعالیت‌های کشاورزی باید نقاط ضعف را بشناسند، بر روی نقاط قوت ایجاد شوند و از فرصت‌ها نهایت بهره‌مندی را برده، تهدیدها را به کمترین میزان برسانند».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۴۷۲ صفحه

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۴۷۲ صفحه

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
تومان