دانلود و خرید کتاب کتابچه شادمانی ربکا ری ترجمه نسرین شمس
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کتابچه شادمانی اثر ربکا ری

کتاب کتابچه شادمانی

نویسنده:ربکا ری
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کتابچه شادمانی

کتاب «کتابچه شادمانی» نوشتۀ ربکا ری و ترجمۀ نسرین شمس است و انتشارات راوشید آن را منتشر کرده است. این کتاب، ۳۵ راهکار قدرتمند برای رشد فردی و تندرستی ارائه می‌دهد.

درباره کتاب کتابچه شادمانی

کتابچه شادمانی در مورد تقویت عادت‌هایی برای شادی است. شادی به یک حالت احساسی گفته می‌شود و مثل همهٔ حالات احساسی، بی‌ثبات و ناپایدار است؛ کتابچه شادمانی مفهوم گسترده‌تری از تندرستی را بیان می‌کند، مفهومی که شامل تمامی محتویات موردنیاز برای داشتن احساس کلی شادی می‌شود. کتابچه شادمانی خوانندگان را به گفت‌وگویی جهانی در مورد شادی و روش خلق مقدار بیشتری از آن دعوت می‌کند. دکتر ربکا ری در این کتاب تمام فنونی که برای تقویت حس شادی و تندرستی اثربخش هستند، جمع‌آوری کرده‌ است؛ فنونی که از علم مربوط به شادی و تجربهٔ بالینی او با مراجعین برای تبدیل‌شدن به انسان شادتری، حاصل شده‌ است. این کتاب به سراغ وسواس کنترل درونی می‌رود و نشان می‌دهد افراد چطور توانایی موفقیت را به دست خود بگیرند.

کتابچه شادمانی به ۴ بخش تقسیم شده است: انتخاب، پرورش، تمرین و ایجاد فضا. برای. انسان‌ها در انتخاب حالات احساسی و ارزش‌هایی که به آن‌ها برای یک زندگی تمام و کمال بر اساس ارزش‌های درونی کمک می‌کنند، قدرت دارند، آن ها می‌توانند عادت‌ها و روتین‌هایی که معماری یک زندگی در حال شکوفا را ممکن می‌سازد در خود پرورش دهند، قادرند روش‌هایی که یک ذهنیت تندرستی ایجاد می‌کند را بارها و بارها تمرین کنند. انسان ها همچنین این قدرت را دارند تا برای زندگی زمانی که سخت می‌شود فضا ایجاد کنند بنابراین راه‌هایی برای رویارویی با پستی بلندی‌های زندگی بدون گرفتاری پیدا می‌کنند.

در پایان هر فصل از کتابچه شادمانی یک ستون با عنوان عادت بسازیم وجود دارد و درس‌هایی برای تمرین و جستجوی راه‌های جاانداختن مثبت‌اندیشی در زندگی روزمره قرار داده شده است. خوانندگان بعد از مطالعه و مرور هر فصل و شناسایی بخش‌هایی از زندگی که دوست دارند آن‌ها را تغییر دهند، می‌توانند از این گزیده‌ها برای تمرکز انرژی به سمت ایجاد تغییر حقیقی استفاده می‌کنند.

خواندن کتاب کتابچه شادمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت، خودیاری و روان‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کتابچه شادمانی

«ما از نعمت ظرفیت حس‌کردن همهٔ "رنگ‌های" رنگین‌کمان احساس برخوردار هستیم، اما اغلب روشن‌ترین آن را از دست می‌دهیم. شادی، مثل همه حواس قویِ دیگر، ما را به خودِ حقیقی‌مان نزدیک‌تر می‌کند. پیش از اینکه نگران شوید که من قصد موعظه‌کردن دارم، بگویم که نه چنین است و نه هرگز چنین خواهد بود. می‌دانم که ساده نیست و شما هم واقف هستید. مغزهای ما ماشین‌های حل مسئله هستند و طوری طراحی شده‌اند که تهدیدها را شناسایی کرده و ما را از خطر دورنگه دارند. مغزهای ما برای آشکارکردن پاداش چیزهای کوچکِ شادی‌بخش که جهان را به مکان زیباتری تبدیل می‌کنند، طراحی نشده‌اند. شادی‌های کوچک خیلی سریع از چنگمان در می‌روند و یا شاید حتی بدون اینکه بفهمیم، می‌گذرند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۷۴ صفحه

حجم

۱۲۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۷۴ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان