دانلود و خرید کتاب استادی جز خودت نیست محمد مظهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب استادی جز خودت نیست

کتاب «استادی جز خودت نیست» نوشتۀ محمد مظهری، فرامرز کوثری، پریسا ابراهیمی، جمیله سیفی و سمیرا دهواری است و انتشارات مهراب آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب استادی جز خودت نیست

عنوان فرعی کتاب استادی جز خودت نیست، راهکارهای عملی خدامراد برای موفقیت در تمام جنبه‌های زندگی است. نویسندگان کتاب استادی جز خودت نیست اعتقاد دارند یک خودآمراد کسی است که خوش برای زندگی خود تصمیم می‌گیرد و خودش مراد زندگی‌اش را می‌گیرد. منظور از واژۀ خدامراد این است که مراد زندگی هر فرد از درون خودش بیرون می‌آید، هرکسی استاد معنوی خودش است و خالق جهان تمامی امکانات و شرایط لازم برای خدامراد شدن را در وجود همه قرار داده است.

حقیقت این است که انسان‌ها برای شکوفا کردن استعدادها و توانایی‌های درون و همچنین رشد و پیشرفت نیازی به استاد ندارند؛ بنابراین چیزی به نام استاد معنویت و وجود ندارد و این واژه ناشی از یک کاسبی شارلاتانه است. در دنیای مادی برای آموختن هر چیزی نیاز به استاد ضروری است؛ اما برای دنیای معنویت مفهوم استاد جایی ندارد و این عبارت را معمولاً کسانی به کار می‌برند که قصد دارند مردم را فریب دهند و آن‌ها را وابسته به یاوه‌های ذهن خود کنند. کتاب استادی جز خودت نیست، به مفهوم موفقیت از زاویۀ فردی نگاه می‌کند که قصد دارد روی پاهای خودش بایستد و مراد زندگی خودش را به معنای واقعی از خودش دریافت کند زیرا قدرت به دست آوردن هرچیزی که فرد می خواهد، درون خودش قرار دارد.

فهرست مطالب کتاب استادی جز خودت نیست عبارت است از: «مقدمۀ نویسندگان»، «به‌خاطر صد، هشتاد را فدای بیست نکنیم»، «هنر تعیین درجۀ آزادی را یاد بگیریم»، «خرابی‌ها را تعمیر کن و ادامه بده»، «خیال را با واقعیت یکی نپنداریم»، «خود واقعی‌مان را پیدا کنیم»، «دنیا را بدون برچسب‌زنی نظاره کنیم!»، «تو خود زندگی هستی!»، «گاهی برای دیدن چراغ‌ها را خاموش کنیم!»، ‌ «رودررو شو با هرآنچه هست، بی‌هیچ قضاوتی»، «دیدن بدون تمرکز را یاد بگیریم!»، «تورت را ریز بباف»، «بدون خیس شدن همراه با رود زندگی جاری شو!»، «با واقعیت صمیمی شویم!»، «وابستۀ داشتنی‌های خود نشویم»، «بپذیریم که دنیا رخ نمی‌دهد، پاسخ می‌دهد!»، «هر لحظه، سبک‌بارتر از قبل شویم»، «خودمان را به نسخۀ بدل دنیا سرگرم نکنیم»، «نقاشی روی آب را رها کنیم!»، «خود واقعی‌مان را فعال کنیم!»، «هنر صفر کردن شمارشگر را یاد بگیر» و «برای حل مشکل، قدرت باورهایت غوغا می‌کند!»

خواندن کتاب استادی جز خودت نیست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب استادی جز خودت نیست

««روزی پسر جوان و ناپخته به پدرش گفت بیا الان که تابستان است و می‌توان در فضای آزاد به سر برد، سقف و دیوارهای خانه‌ای که می‌نشینیم را خراب کنیم و بر اساس نقشه‌ای مدرن خانه‌ای جدید سرپا کنیم و اول پاییز درون خانه‌ای جدید و تازه زندگی را شروع کنیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۴۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۹ صفحه

حجم

۵۴۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۹ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان